مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس:

برپایی نمایشگاه الکامپ و تلکام در شیراز

هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام با حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس هدف از برپایی این نمایشگاه را ارتباط بین صنعت، مردم و دولت عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از سه بخش تشکیل شده که در یکی از بخش‌های آن ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و نوپا مستقل و حدود ۵۰ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری حضور دارند.

وی، شرکت‌های فعال استان در حوزه مخابراتی و ارتباطی، شرکت‌ها و فروشگاه‌های صنف رایانه و ماشین‌های اداری، دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه دولت الکترونیکی و شهرداری‌ها از دیگر شرکت کنندگان این رویداد بزرگ هستند.

سهرابی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه سمینارها، مسابقات رباتیک دانش‌آموزی، کارگاه‌های تخصصی و میز گفتگو برای تبادل نظر و اطلاعات شرکت‌های مختلف پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در این نمایشگاه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها برای پوشش نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی و بخش دولتی و شهرداری‌ها استفاده شود، گفت: با حضور اتاق بازرگانی، صنایع و معادن فارس امسال از سرمایه‌گذاری‌های لازم برای پیشبرد پروژه‌های فوق استفاده می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس اظهار کرد: با توجه به رشد قابل توجه سرمایه‌گذاری در زمینه IT و موقعیت استان فارس به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعت الکترونیک در سطح کشور، این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها، موسسات، سازمان‌ها و همه فعالین حوزه فناوری اطلاعات به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کرده تا توانمندی‌های خود را ارائه داده و بستر لازم را برای رشد و توسعه مجموعه خود فراهم کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از احتمال حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وی در مراسم افتتاح نمایشگاه الکامپ، تله کام نیز گفت.

هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع در قالب ۱۲۰ غرفه از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.