فرماندار شهرستان کارون از کسب رتبه اول این شهرستان در پروژه مهر برای دومین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای اداری شهرستان کارون به ریاست معصومه خنفری، فرماندار این شهرستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی، امام جمعه کارون و سایر مسئولان شهرستانی در محل دفتر امام جمعه کارون برگزار گردید.

معصومه خنفری، فرماندار کارون ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و هفته بسیج گفت: خوشبختانه امسال توانستیم برای دومین سال متوالی رتبه اول پروژه مهر را کسب نمائیم و این امر با همت تمامی واحدهای فرمانداری، شهرداری، دستگاه های اجرایی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی حاصل شد.

وی با بیان اینکه ارزیابی سالانه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بر مبنای عملکرد و ارائه گزارش مستمر به فرمانداری انجام می شود و مدیران حضوری مستمر و موثر در محل کار خود داشته باشند تصریح کرد: مدیران گزارشی از روند اجرایی پروژه های مرتبط به شهروندان ارائه نمایند، چون این امر حق مسلم هر شهروند است.

خنفری اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به مطالبات آن ها باید در اولویت قرار داده شود و از سوی دیگر خروج مدیران از شهرستان با هماهنگی فرمانداری صورت پذیرد.

فرماندار کارون در ادامه افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه های دهه فجر بایستی با شکوه تر و پربارتر از سال ها قبل برگزار شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: بسیاری از پروژه هایی که بدلیل نبود اعتبار یا وجود معارضان سال ها متوقف بودند عملیات اجرایی آن ها مجددا آغاز شده است و برخی دیگر به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/گ

رتبه اول پروژه مهر از آن کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.