بهسازی و تعمیر 6 هنرستان در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در راستای استقرار پایه دوازدهم، تعمیرات ساختمانی و بهسازی 6 هنرستان فنی و حرفه ای و کار ودانش این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: در راستای برنامه توسعه آموزش و پرورش استان و در جهت استقرار نظام 3 ساله دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای و کاردانش در سال تحصیلی ۹8-۹7 با برگزاری جلسات متعدد، بررسی وضعیت موجود و برنامه ریزی های مناسب، تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شد.

 وی افزود: طی این بررسی ها کمبودهای فضای هایکارگاهی و آموزشی در 6 هنرستان پسرانه و دخترانه شهرستان شناسایی و در جهت رفع کمبودها و ایجاد فضای فیزیکی مورد نیاز برای استقرار مطلوب پایه دوازدهم، تمهیدات لازم به کار گرفته شد.

عبدی پور عنوان کرد: ساخت و تعمیر 6 کلاس آموزشی در هنرستان شهدای خیبر، ساخت میز سکوی آزمایشگاهی در هنرستان پسرانه مجتهدزاده، تغییرات در فضای کارگاهی هنرستان دخترانه فرزانگان به همراه ایجاد 3 باب کلاس آموزشی و2 کارگاه عملی،ایجاد سه باب کلاس آموزشی در هنرستان هجرت با رنگ آمیزی و زیباسازی کل هنرستان و رنگ آمیزی ساختمان هنرستان دکتر حسابی از اقدامات صورت گرفته در راستای پروژه مهر این مدیریت است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: از دیگر اقدامات انجام شده می توان یکسان سازی طرح، ساخت و نصب تابلوهای سردرب هنرستان های فرزانگان، هجرت، آیت الله سعیدی و دکتر حسابی را نام برد.

وی بیان داشت: هزینه تعمیرات و بهسازی فضای فیزیکی هنرستان ها از منابع مالی آموزش و پرورش بهبهان و به کمک هنرستان کشاورزی تامین شده است.

انتهای پیام/م

توسعه و نوسازی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.