باتلاش تیم‌های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حکم مراجع قضایی، مطب یک پزشک متخلف و سرشناس در رشت تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسماعیل نور صالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:  در هفته‌های گذشته بخشی از این مرکز درمانی که دستگاه‌های مذکور در آن مستقر بودند با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی پلمپ شد و پرونده این پزشک خاطی به محاکم قضایی ارجاع گردید.

وی با اشاره به اینکه هنوز تکلیف این پزشک خاطی در محاکم قضایی مشخص نشده بود و پرونده وی در حال رسیدگی بود،افزود: با شکایات مردمی مطلع شدیم وی دوباره در حال فعالیت و انجام اعمال جراحی در بخش‌های دیگر این مرکز است که با حضور کارشناسان نظارتی دانشگاه، این مرکز درمانی به طور کامل تعطیل و تمامی ملزومات آن ضبط و پزشک نامبرده به جریمه نقدی محکوم شد.

اسماعیل نور صالحی با بیان اینکه بر اساس آیین نامه‌های وزارت بهداشت، استفاده از هر گونه تجهیزات و دستگاه‌های غیر متعارف درمانی در مطب پزشکان ممنوع بوده و هیچ کس نمی‌تواند بدون داشتن تخصص و مجوز‌های قانونی از این دستگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش دهند.

 
انتهای پیام/آ

پزشک سرشناس و متخلف زیبایی دستگیر شد

برچسب ها: پزشک ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
سلام چرا اسم پزشکهای متخلف را پنهان میکنید کسا نی که اسم پزشکهای متقلب واسم ان درمانگاها را می دانن ولی به مردم خبر نمی دهن به مر دم استان خودشان خیانت میکنن پس خودشان از ان پز شکان خیانتکارترن
Germany
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
پزشک اسم ندارد که اعلام شود؟ شاید بیماران دیگری برای طرح دعوی و اعلام دریافت خسارت وجود داشته باشند چگونه اطلاع یابند که کدام پزشک مشهور بوده است؟؟؟؟؟