احداث بزرگترین پروژه تجاری ،اداری و درمانی در شهرستان خوی

بزرگترین پروژه تجاری ،اداری و درمانی به مساحت ۹۳۴۰مترمربع در شهرستان خوی احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رئیس شورای شهر خوی در نشست خبری با اصحاب رسانه ، از واگذاری پروژه بزرگ سعدیه (میدان تره بار قدیم)به سرمایه گذار خبر داد وگفت: این پروژه تجاری، اداری ودرمانی در ۶ طبقه و در فضایی به مساحت ۹۳۴۰ هزار متر مربع وبا زیر بنای ۶۳۹۰متر مربع احداث خواهد شد و دارای ۲ طبقه پارکینگ بصورت زیر زمینی خواهد بود.

مجید مقدم در ادامه افزود: این پروژه بزرگ حدودا تا دوسال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

رئیس شورای شهر خوی در خصوص عملکرد شهرداری در حوزه عمرانی شهر هم گزارشی را ارائه دادوگفت:اجرایی دو پروژه مهم شهری یکی تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره)به طول ۷۰۰متر،عرض۴۰ متر وبا ۸۰ متر عرشه وبا اعتبار۹۸میلیاردریال وکمربندی ضلع غربی شهربا۳پل دهانه های ۱۰و۱۳متری بااعتبار۱۰۷میلیار ریال،ساماندهی کمربندی حجازی فر با اعتبار۵۰میلیاردریال، ساماندهی بلوارمعلم با اعتبار ۹میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال، احداث المان تپه شهدا و محوطه سازی این مکان با اعتبارفازاول آن ۳میلیاردریال ، احداث سالن ورزشی در محله تخته پل،احداث باغ دلگشا به مساحت ۶هکتار وساماندهی معابر سطح شهرحدودا۴۱۲۰متر با اعتبار ۱۳۶میلیاردریال ازجمله عملکرد شهرداری در طول ۶ماهه اول سالجاری است.

وی همچنین با اشاره به خدمات شهرداری در ۶ماهه اول سالجاری در حوزه شهری نیز گفت : جمع آوری ۱۳۰ تن زباله روزانه درسطح شهر، نصب ۴۰۰ سطل زباله در شهر ،نورپردازی درختان از بلوار جهاد تا بلوار چمران، خطکشی معابربا۴۰۰ کیلومترمربع و نصب ۱۱ست بازی کودکان در پارک های این شهر از جمله خدمات این نهاد در ۶ ماهه اول سالجاری است.

مجید مقدم در بخشی از سخنان خود به روندصدور پروانه های شهرداری در۶ماهه اول سالجاری نیز گفت:حدودا۳۵۶ پروانه ساخت در ۶ ماهه اول امسال صادرشده که این تعداد پروانه ساخت برای 63 هزار و۱۶۱ متر مربع صادر شده است .

وی بااشاره به اینکه ورودی هر شهر نشانگر ، تاریخی آن منطقه است گفت: توجه بیشتر شهرداری و شورای شهر به ورودی شهر و مناطق کمتر توسعه یافته شهر است که این مناطق نشانگر تاریخی هر شهر می باشد که باید با برنامه ریزی های دقیق این مناطق نیز توسعه یابند.

مجید مقدم در ادامه بابیان اینکه فرهنگ سازی مهمترین مسئله ای است که بیشتر مشکلات شهربافرهنگ سازی حل می شود وگفت:برای اجرای برنامه های فرهنگی در ۶ماهه اول سالجاری حدودا ۵میلیارد ریا ل بودجه هزینه شده است.

وی در همین راستا ادامه داد وافزود:این بودجه برای همایش های شمس تبریزی ، جشنواره آفتابگردان و همایش پیاده روی ودیگرکارهای فرهنگی هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

 

احداث بزرگترین پروژه تجاری ،اداری و درمانی در شهرستان خوی

 

احداث بزرگترین پروژه تجاری ،اداری و درمانی در شهرستان خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.