شهردار بوکان خبرداد:

افزایش ۲۸۰ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در بوکان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان از اجرای حکم زندان برای چهار نفر شکارچی کبک که در این شهرستان بازداشت شده بودند خبرداد.

افزایش ۲۸۰ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در بوکانبابک رستم پور شهردار بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در تشریح عملکرد این شهرداری در سه ماهه نخست امسال گفت: آمار صدور پروانه‌های ساختمانی در شهر بوکان نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته با ۲۸۰ درصد افزایش، رشد چشمگیری داشته است.

او افزود: در سه ماهه نخست سال ۹۷ تعداد ۷۸ پروانه ساختمانی صادر شده بود، اما این تعداد در مدت مشابه سال جاری به ۲۱۹ پروانه ساخت رسیده است.

به گفته رستم پور، بودجه مصوب شهرداری بوکان برای سال جاری ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که از این مقدار ٤۰ درصد به بخش عمرانی و ٦۰ درصد نیز برای هزینه‌های جاری اختصاص می‌یابد.

او تصریح کرد: امسال ۱۱ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی از محل بودجه عمرانی پرداخت می‌شود.

شهردار بوکان در پایان اذعان کرد: ما در قبال شهروندان وظایف اداری و اجتماعی داریم و باید جوابگوی مطالبات آن‌ها باشیم؛ در هیچ شرایطی نباید مطالبات مردم به بهانه مشکلات اقتصادی روی زمین بماند و عدم تحقق مطالبات شهروندان به بهانه نبود منابع مالی، می‌تواند بدترین معامله‌ای باشد که شهرداری با مردم انجام دهد.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش صدور پروانه های ساختمانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.