افزایش ۶۸ درصدی صدور پروانه‌های ساخت درخوی

شهردار خوی گفت: ۶۸ درصدی صدور پروانه‌های ساخت در سه ماهه اول سال ۹۸ نسبت به سه ماهه اول سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردار خوی در گفتگو با خبرنگاران، از صدور بیش از ۱۳۳ فقره پروانه ساختمانی در سه ماهه اول سال ۹۸ خبر داد.
 
شهردار خوی ضمن اشاره به تسهیل روند صدور پروانه ساختمانی اظهار داشت: شهرداری خوی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با تسهیل سازی روند صدور پروانه ساختمانی، زمینه لازم برای ساخت و ساز از سوی شهروندان را فراهم سازد بر همین اساس با نگاهی به روند صدور پروانه ساخت طی سه ماهه اول سال جاری با سه ماهه اول سال گذشته شاهد افزایش چشمگیری در بخش صدور پروانه شهرداری هستیم.

اکبرزاده تاکید کرد: در سه ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۱۳۳ پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به سه ماهه اول سال گذشته از افزایش ۶۸ درصدی برخوردار بوده است.

شهردار خوی همچنین گفت: در سه ماهه اول سال گذشته ۳۱۳۹۱ متر مربع زیربنای تعداد پروانه‌های صادر شده بود که در سال ۹۸ این میزان به ۵۲۳۶۴متر مربع رسیده و از افزایش ۶۶ درصدی برخوردار بوده است.

وی تاکید کرد: در مجموع تعداد ۱۷۱ واحد مسکونی پروانه‌های ساختمانی در سه ماه اول سال ۹۷ صادر شده بود که این تعداد در سال ۹۸ با افزایش قابل توجهی نسبت به مدت زمان سال گذشته به ۲۹۷ واحد رسیده است.

وی تصریح کرد: تعداد پروانه‌های صادره در بافت فرسوده ۳۱ فقره با مساحت عرصه ۶۲۵۸ متر مربع و مساحت عیانی ۱۲۴۷۹ متر مربع بوده و در این بخش نیز گام خوبی در حوزه صدور مجوز‌های ساخت و ساز برای بهسازی بافت فرسوده برداشته شد.

شهردار خوی با اشاره به روند افزایش صدور پروانه‌های ساختمانی افزود: شهر خوی دارای ۳۹۲هکتار بافت فرسوده مصوب بوده، با تسهیل سازی لازم شاهد افزایش خوبی در حوزه پروانه ساختمانی در بافت فرسوده بودیم و در سال ۹۸ نیز این روند با توجه به حمایت شورای اسلامی شهر و تصویب تعرفه‌های متناسب با مناطق شهری و اعمال تخفیف عوارض صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده، تلاش می‌کنیم شهروندان عزیز از روند تسهیل سازی بیشتری در ساخت و ساز‌های بافت فرسوده استفاده نمایند.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش صدور پروانه های ساختمانی 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.