ترامپ: رسانه‌های جعلی من را مسئول ترافیک آمریکا می‌دانند

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود بار دیگر رسانه‌های این کشور را به سبب مقصر دانستن او در به وجود آمدن ترافیک، مورد حمله قرار داد.

ترامپ: رسانه‌های جعلی من را مسئول ترافیک آمریکا می‌دانندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در پیامی توئیتری رسانه‌های این کشور را مورد حمله قرار داد. ترامپ گفت رسانه‌های جعلی او را مقصر ترافیک در سراسر آمریکا، که به ادعای او با پایین آمدن قیمت گازوئیل بوجود آمده است، می‌دانند.

رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: شما نمی‌توانید فقط (با اتکا) به رسانه‌های جعلی پیروز شوید. داستان بزرگ امروز این است که به علت اینکه من به سختی بر این مسئله کار کردم و باعث کاهش شدید قیمت‌ گازوئیل شدم، افراد زیادی رانندگی می‌کنند و من باعث ترافیک در سرتاسر کشور بزرگمان شده‌ام. متاسفم!

ادعای ترامپ درباره تاثیر کاهش قیمت گازوئیل بر استفاده مردم آمریکا از خودروهای خود در حالی عنوان شد که امروز پنج شنبه روز شکرگزاری در آمریکا است که یکی از اعیاد ملی این کشور محسوب می‌شود. این روز در تقویم فدرال آمریکا تعطیل اعلام شده است. روزهای تعطیل معمولا از شلوغترین روزها در سال از نظر حجم ترافیک به حساب می‌آید زیرا بسیاری از مردم آمریکا آن را فرصتی برای سفر می‌دانند. در عین حال رئیس جمهور آمریکا مدتهاست عربستان، متحد مهم خاورمیانه‌ای واشنگتن، را برای افزایش تولید نفت تحت فشار قرار داده تا از این طریق بتواند قیمت جهانی نفت را پایین نگه دارد.

رئیس جمهور آمریکا از زمان روی کار آمدن بارها رسانه‌های این کشورها را به بهانه‌های مختلف مورد حمله قرار داده و آنها را جعلی خوانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار