سرهنگ گزافی خبر داد

سارقان حرفه‌ای منازل در تعقیب و گریز پلیسی به دام افتادند + عکس

معاون عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منازل یکی از استان‌های غربی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۷:۴۰ تاریخ ۲۴ آبان ماه سال جاری مأموران گشت پلیس آگاهی در پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری با دو سرنشین مظنون شدند که در ادامه مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف مبنی بر سرقت از منزل در یکی از استان‌های غربی است.

سارقان حرفه‌ای منازل در تعقیب و گریز پلیسی به دام افتادند + عکس

وی افزود: مأموران گشت پلیس آگاهی به راننده خودرو پژو ۴۰۵ دستور ایست دادند، اما راننده‌ آن با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک در بزرگراه شهیدچراغی فرار کرد و مأموران چندین بار به راننده خودروی متواری دستور ایست دادند، اما نامبرده برخلاف دستور پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد.

سرهنگ گزافی گفت:مأموران برای متوقف کردن خودرو پژو ۴۰۵ چندین بار تیر هوایی شلیک کردند که در نهایت خودرو در تقاطع یافت آباد متوقف شد، اما راننده آن با کوبیدن ضربات محکم به خودروهای موجود در مسیر برای ادامه فرار خود تلاش کرد.

سارقان حرفه‌ای منازل در تعقیب و گریز پلیسی به دام افتادند + عکس

وی افزود: سرانجام مأموران برای دستگیری سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ و جلوگیری از وارد شدن خسارت به شهروندان، به صورت پیاده وارد عمل شدند که در این زمان راننده خودرو مذکور با حرکت دنده عقب به سمت مأموران حمله‌ور شد و یکی از مأموران از ناحیه هر دو پا دچار مصدومیت شد.

معاون عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: با شلیک تیر از سوی مأموران به سمت لاستیک‌های خودرو پژو ۴۰۵، خودرو مورد نظر متوقف و راننده‌ آن به همراه سرنشین دوم خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و افسر گشت پلیس آگاهی نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد.

سارقان حرفه‌ای منازل در تعقیب و گریز پلیسی به دام افتادند + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
پلیس باید لاستیک ماشین رو با تیر پنچر میکرد
آخرین اخبار