فراز و نشیب‌های فروش تولیدات شرکت نینتندو تا به امروز +عکس

آمارهای تازه منتشر شده نشان می‌دهد چگونه شرکت نینتندو در طول عمر فعالیت خود با فراز و نشیب‌های فراوان در حوزه فروش مواجه بوده است.

فراز و فرودهای شرکت نینتندو تا به امروز +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی بزرگ بازی‌های رایانه‌ای نینتندو با سابقه طولانی در زمینه تولید و طراحی بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های بازی به تازگی از سوی یک شرکت پژوهشی به نام Statista از لحاظ فروش کنسول‌های اختصاصی این شرکت از سال 1985 تا سال 2017 مورد بررسی قرار گرفته است.

قبل از اینکه به بررسی آمارهای منتشر شده در خصوص شرکت نینتندو  بپردازیم بهتر است تا حدودی با پیشینه این شرکت آشنا شویم. شرکت چند ملیتی نینتندو در سال 1889 در شهر کیوتو ژاپن تاسیس شد و در ابتدا فعالیت خود کارت‌های بازی تولید می‌کرد و پس از مدتی به اجاره اتومبیل روی آورد. اما سرانجام این کمپانی هدف اصلی خود که همان ساخت و تولید بازی و کنسول بود روی آورد و تا به امروز بعد از حدود 126 سال همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نگاهی گذرا به آمار فروش کنسول‌های بازی اختصاصی شرکت نینتندو نشان می‌دهد این شرکت فراز و نشیب‌های شدیدی را از سال 1985 در حوزه فروش تجربه کرده است. سال 2004 از لحاظ فروش بهترین سال شرکت نینتندو محسوب می‌شود زیرا تنها در این سال فروش کنسول بازی نینتندو رکورد شکنی کرد. با وجود رقابت سرسختانه غول‌های تکنولوژی در سراسر جهان برای تولید کنسول بازی، شرکت نینتندو با در پیش گرفتن سیاست‌های خاص خود در تلاش برای جذب هرچه بیشتر عاشقان بازی‌های رایانه‌ای به سمت محصولات خود است.

در ادامه تصویر منتشر شده در خصوص فروش محصولات نینتندو را مشاهده می‌کنید:

فراز و نشیب‌های فروش تولیدات شرکت نینتندو تا به امروز +عکس


بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین نسخه بازی سوپر ماریو منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

آمار فروش محصولات نینتندو منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار