ورود تروریست‌های فرانسوی به سوریه برای اجرای نمایش حمله شیمیایی

منابعی محلی از ورود تروریست‌های فرانسوی به ادلب با هدف اجرای نمایش حمله شیمیایی و متهم کردن دولت سوریه خبر دادند.

ورود تروریست‌های فرانسوی به سوریه برای اجرای نمایش حمله شیمیاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابعی محلی از ورود تروریست‌های فرانسوی که کارشناسانی متخصص هستند خبر داد که با هدف تغییر مواد برخی تسلیحات نظامی و افزودن مواد شیمیایی به آن برای استفاده در نمایش حمله شیمیایی در ادلب و متهم کردن دولت سوریه وارد این کشور شده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از برخی منابع محلی آگاه و نزدیک به تروریست‌ها اعلام کرد که این کارشناسان برای ایجاد تغییر در برخی از موشک‌ها و نصب کلاهک‌هایی با مواد شیمیایی خطرناک و حتی تغییر در نحوه استفاده و پرتاب آن‌ها به ادلب وارد شده اند.

چند روز پیش نیز مرکز هماهنگی تروریست‌ها از فعالیت و تحرکات گروهی از تروریست‌ها در شهر ادلب و شهرک خان شیخون خبر دادند که چندین تانک و خمپاره انداز، مسلسل، خودرو‌های مختلف و موشک‌های ضد هوایی ساخت آمریکا به همراه داشتند.

این منابع محلی گفتند: تروریست‌های موسوم به «کلاه سفید‌ها» دیروز ۵ بمب حاوی مواد شیمیایی خطرناک به تروریست‌های فرانسوی دادند که از انباری تسلیحاتی متعلق به جبهه النصره در شهرک کفرنبل در غرب شهر معره النعمان به انباری در داخل شهر ادلب منتقل شد؛ و به گفته این منابع محلی، تمامی این  بمب‌ها به عناصری در مقر تازه تاسیسی که زیرزمین و در نزدیکی زندان مرکزی ادلب است، تحویل داده شده است.

صد‌ها حادثه و گزارش میدانی حاکی از این است که تروریست‌های وابسته به غرب که در رأس آن‌ها کلاه سفید‌ها هستند سلاح شیمیایی و مواد سمی و خطرناک درون مقرها و انبار‌های خود در ادلب و حومه شمالی حماه دارند که از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی در مرز ترکیه و با حمایت و همکاری کشور‌های غربی وارد سوریه می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار