نماهنگی زیبا از حضور شهید حسن حزباوی در سوریه با نوای میثم مطیعی

نماهنگی زیبا از تصاویر حضور شهید مدافع حرم شهید حسن حزباوی در سوریه و با مداحی حاج میثم مطیعی را به مناسبت سالروز شهادت وی مشاهده می‌کنید.

نماهنگی زیبا از شهید مدافع حرم حسن حزباویبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهدای مدافع حرم همانند شهدای دوران دفاع مقدس به شهدای کربلا اقتدا کردند و برای حفظ حریم حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام در کشورهای تحت فشار دشمنان اسلام، از جان خود گذشتند.

با همه جوانی و لذت زندگی در کنار پدر و مادر و همسر و با کودکان خردسال خود، چشمشان را بر این لذت‌های شیرین اما زودگذر بستند و در کنار سایر مدافعان حرم اهل‌بیت علیهم السلام، در مقابل لشگر کفر مردانه ایستادگی کردند.

شهید حسن حزباوی در یکم آذر سال ۱۳۶۱ در منطقه کوت عبدالله استان خوزستان در شهرستان اهواز به دنیا آمد. پدرش شیخ فالح و مادرش بانو حلیمه نام دارند. شیخ فالح سال ۱۳۵۹ به عنوان پاسدار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخدام و بعد از مدتی به عنوان طلبه در حوزه علمیه مشغول به تحصیل می‌شود. حسن دوران کودکی خود را در کوی شهید مدرس گذراند و سال ۱۳۷۲ به منطقه کوت عبدالله نقل مکان می‌کنند.

شهید حزباوی در برنامه‌های فرهنگی مسجد محل زندگی خود حضوری فعال و تاثیرگذار داشت و نخستین بار در سال 93 برای اعزام به سوریه و نبرد در برابر تکفیری‌ها  اقدام کرد و در نهایت در اول آذر ماه سال 93 در سوریه به شهادت رسید و به آرزوی دیرینه اش دست یافت.

در ادامه ویدئویی در قالب یک نماهنگ زیبا از تصاویر حضور شهید مدافع حرم شهید حسن حزباوی در سوریه و با مداحی حاج میثم مطیعی را به مناسبت سالروز شهادت وی مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.