خط و نشان بهترین گلزن الهلال برای رقبای آسیایی

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الهلال عربستان برای رقبای آسیایی این تیم در دیگر قهرمانان از جمله استقلال خط و نشان کشید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بافتیمبی گومس مهاجم ۳۳ ساله الهلال عربستان و بهترین گلزن این تیم مدعی شد جام قهرمانی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید به این تیم برسد.

تیم فوتبال الهلال عربستان در قرعه کشی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم با تیم‌های الدحیل قطر، العین امارات و استقلال ایران همگروه شده است، گروهی که «معلول» سرمربی الدحیل آن را با قدرت و آهنین توصیف کرد.

اما بافتمبی گومس مهاجم فرانسوی الهلال که در ۹ بازی لیگ عربستان ۷ گل برای این تیمم به ثمر رسانده قهرمانی لیگ قهرمانان را از آن الهلال دانسته است.

او در پیامی توئیتری به هواداران تیمش نوشت: بیایید برویم جام را برای باشگاه خودمان بیاوریم، به خواست خدا. "این مهاجم ۳۳ ساله با گلزنی‌ها و ارسال پاس گل برای هم تیمی‌های خود نشان داده است که در آمادگی کامل به سر می‌برد.

الهلال، گومس را اوت سال گذشته از تیم گالاتاسرای ترکیه به خدمت گرفت. او فصل گذشته در ۳۴ بازی برای این تیم ترکیه‌ای ۲۹ گل به ثمر رساندگومس سابقه بازی در تیم‌های سنت اتین، لیون، مارسی و سوانسی را نیز در کارنامه دارد.

الهلال تا کنون ۲ بار تا آستانه فتح لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته، اما هر دو بار در فینال ناکام مانده است.بار اول در سال ۲۰۱۴ در دیدار فینال برابر سیدنی استرالیا ۱-۰ شکست خورد و بار دوم هم سال ۲۰۱۷ در بازی فینال برابر اوراوا ردز ژاپن ۲-۱ تن به شکست داد و نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.


بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات سرخابی‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا

سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

نصرالهی: استقلال در گروه مرگ قرار دارد/ باید بهترین نتیجه را کسب کنیم



انتهای پیام/


خط و نشان مهاجم الهلال برای استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار