سردار تنگسیری:

نیروی دریایی سپاه آماده دفاع از مرز‌های آبی خاکی و هوایی ایران است

فرمانده نیروی دریایی سپاه هرگونه چشم طمع به خلیج فارس و جزایر ایرانی را مستوجب عواقب سخت و ندامت بار برای متجاوزین دانست.

نیروی دریایی سپاه آماده دفاع از مرز‌های آبی خاکی و هوایی ایران استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه بازدید از منطقه نازعات و جزایر تنب بزرگ، ابوموسی و تنب کوچک با اشاره به اهمیت و موقعیت مهم جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی، اظهار کرد: در این جزایر موقعیت‌ها، استحکامات و استقرار نیرو‌های زبده عملیاتی و اطلاعاتی بر اساس طرح‌های از پیش تعیین شده جانمایی شده است.

دریادار تنگسیری هرگونه چشم طمع به خلیج فارس و جزایر ایرانی را مستوجب عواقب سخت و ندامت بار برای متجاوزین توصیف و تصریح کرد: سربازان ولایت در نیروی دریایی سپاه همراه و هماهنگ با سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع از مرز‌های آبی خاکی و هوایی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۳۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
فیلمی دیدم که نشان ميداد تجهیزات رزمندگان دلاورمان یکدست و یکرنگ مطابق با استتار روز نیست مثل رنگ استتاری کلاه خود و لباسهاي يونيفرم که هرکدام یک رنگ استتاری متفاوت داشتند اين مشکل قابل حل است اگر متخصصان در این حوزه دقت بیشتری داشته باشند
آخرین اخبار