مصطفی رحماندوست:

چشم امید صنعت اسباب‌بازی به کانون است

عضو هیات مدیره‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وظیفه‌ این نهاد را در امر اعتلای صنعت اسباب‌بازی سنگین و مهم خواند.

چشم امید صنعت اسباب‌بازی به کانون استبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ مصطفی رحماندوست ضمن بازدید از چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی عنوان کرد: از آنجا که اغلب تولیدکنندگان اسباب‌بازی از حمایت‌های دولتی ناامید به نظر می‌رسند؛ وظیفه‌ی کانون در این زمینه سنگین‌تر خواهد شد.

وی با بیان این‌که ثبت مجوز تنها وظیفه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی نیست، افزود: معرفی و تبلیغات یکی از مسایل مهمی است که به تولید کالای ایرانی کمک خواهد کرد. این حمایت می‌تواند از سمت کانون صورت بگیرد.

این نویسنده کودک و نوجوان همچنین خاطرنشان کرد: برای تغییر کاربرد این ابزار به عنوان کالای فرهنگی و رفع موانع مالیاتی باید اقدام‌هایی صورت بگیرد و تمام این‌ها می‌تواند جزو برنامه‌های کانون پرورش فکری قرار بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که تولیدات اسباب‌بازی کانون نیازمند تغییر‌هایی است، عنوان کرد: «تولیدات اسباب‌بازی کانون محدود و در واقع متوقف شده است. باید تغییر‌هایی در این روی‌کرد صورت بگیرد کانون باید نمونه‌سازی را آغاز کند.»

گفتنی است چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در طول روز‌های برگزاری فرصتی را فراهم آورد تا تولید کنندگان با مقام‌ها و مسئولان دیدار کرده و نیازمندی‌های خود را مطرح کنند.

این جشنواره که از ۲۶ آبان آغاز به کار کرده بود، بعدازظهر روز دوم آذر ۱۳۹۷ به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار