راه اندازی نسل چهار اینترنت تلفن همراه (4G)در پیان ایذه

رئیس اداره مخابرات شهرستان ایذه از راه اندازی نسل چهارم اینترنت تلفن همراه (4G) برای مشترکان همراه اول در دهستان پیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مظفر عالی پور، رئیس اداره مخابرات شهرستان ایذه گفت: در فاز جدید طرح توسعه تلفن همراه در استان خوزستان و به منظور ارتقاء کیفی خدمات و بهبود سرویس دهی همراه اول، امروز ‌تجهیزات 4G/LTE در دهستان پیان ایذه نصب و راه اندازی شد و مشترکان همراه اول از هم اکنون می توانند از این سرویس بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کار نصب تجهیزات در روستای سرراه سعیدی بخش سوسن انجام‌ شده اظهار داشت: طی هفته آینده راه اندازی می شود تا بیش از 20روستا در بخش سوسن از خدمات اینترنت نسل چهارم بهره مند شوند.

عالی پور بیان کرد: مشترکان برای فعال شدن اینترنت نسل چهارم روی تلفن همراه خود، باید سیم کارت USIM و گوشی تلفن با قابلیت اتصال به شبکه 4G داشته باشند.

رئیس اداره مخابرات ایذه اذعان داشت: تعویض سیم کارت در دفاتر خدمات ارتباطی با ارائه مدرک شناسایی معتبر قابل انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایذه در یک بم بست مخابراتی است، تصریح کرد: متاسفانه ایذه جز 2 شهر فاقد سپیچینگ فیبر نوری در استان خوزستان است، به گونه ای که در یک قطعی کل شبکه دیتا از دسترس خارج می شود که لزوم توجه ملی در اتصال فیبر نوری شهرستان به مرکز قلعه خواجه اندیکا است.

انتهای پیام/گ

بهره مندی روستاییان از اینترنت پرسرعت

برچسب ها: مخابرات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار