آغاز ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهر‌های کوچصفهان و سنگر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سلمان رشت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عملیات ساخت ۸۰واحد مسکونی در شهر‌های کوچصفهان و سنگر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد نقد پور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سلمان رشت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، عملیات ساخت ۸۰واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهر‌های کوچصفهان و سنگر آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون ۶۰ واحد مسکونی برا‌ی مددجویان کمیته امداد ساخته شده است که برای ساخت این واحد‌ها حدود ۲میلیارد تومان از محل اعتبارات بسیج، کمیته امداد و خیران بسیجی هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سلمان رشت گفت: همچنین از اجرای ۱۶۰برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و عمرانی در هفته بسیج امسال اشاره کرد و گفت: تجلیل از۲۰۰ بسیجی نمونه و پایگاه مردم محور، برگزاری یادواره ۲۹۴شهیدبخش سنگر، راه اندازی از ۱۶ صندوق قرض الحسنه در ۱۶ روستای سنگر و کوچصفهان برای اشتغال و ازدواج، اجرای طرح همگام با کشاورز، ویزیت رایگان، توزیع سبد کالا و بسته‌های فرهنگی میان محرومان از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است.

 

انتهای پیام/م.ع

عملیات ساخت ۸۰واحد مسکونی در شهر‌های کوچصفهان و سنگر

برچسب ها: سپاه ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.