تصاویر محافظ صفحه نمایش Galaxy S10 در فضای مجازی منتشر شد +فیلم

تصاویری که در فضای مجازی از محافظ صفحه نمایش پرچمدار آینده سامسونگ، Galaxy S10 منتشر شده‌اند، نشان دهنده حاشیه بسیار باریک صفحه نمایش این گوشی هستند.

تصاویر محافظ صفحه نمایش Galaxy S10 در فضای مجازی منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد یک مسابقه جدی بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به وجود آمده باشند تا حاشیه صفحه نمایش خود را کاهش دهند و همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌تواند در این زمینه با تولید پرچمدار جدید خود، Galaxy S10 به عنوان پیشگام عمل کند. تصاویری جدید از گلس محافظ صفحه نمایش این پرچمدار در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد تقریبا هیچ حاشیه‌ای در نمایشگر آن وجود ندارد. این محافظ صفحه نمایش در یک ویدئو فاش شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

این ویدئو توسط حساب کاربری توئیتر Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است. اینگونه که در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌شود حاشیه‌های این صفحه نمایش جدید بسیار باریک هستند و می‌توان گفت اصلا حاشیه‌ای دور آن وجود ندارد. این در صورتی است که این محافظ هیچ محفظه‌ای هم برای ناچ بالای نمایشگر ندارد.

گفتنی است، درست است که این خبر بسیار جذاب است و هیجان را در روحیه انسان به همراه دارد اما این اولین بار نیست که یک گوشی هوشمند با صفحه نمایشی بدون حاشیه تولید می‌شود. به طبع این اولین باری هم نیست که چنین محافظ صفحه‌ای تولید می‌شود. پیش از این، چندین بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo گلس‌هایی دیده شده‌اند که حاشیه ندارند اما باید منتظر خود کمپانی بود تا دید که آیا تولید گوشی خود را با همین طراحی ایجاد می‌کند یا خیر.

شرکت سامسونگ طی کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود صفحه نمایشی را معرفی کرد که قرار است برای گوشی تاشوی آن مورد استفاده قرار گیرد. این نمایشگر Infinity Flex نامیده می‌شود اما به تازگی مشخص شده است که نمایشگرهای مدل‌های مختلف پرچمدار آینده سامسونگ سه مدل خواهند داشت که دارای اندازه‌های 5.8 تا 6.7 اینچی خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که از محافظ صفحه نمایش Galaxy S10 در فضای مجازی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: مشخصات کامل هوآوی P Smart لو رفت


انتهای پیام/

تصاویر محافظ صفحه نمایش Galaxy S10 اسرار نمایشگر این گوشی را برملا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار