به مناسبت هفته وحدت برگزار شد؛

جشن میلاد نبی اکرم در مکتب نرجس

مراسم جشن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس با حضور جمعی از طلاب ایرانی و غیرایرانی و طلاب مدرسه علمیه زهرای اطهر (س) تهران برگزار شد.

جشن میلاد پیامبر اکرم (صلی ا... علیه و آله و سلم) و امام صادق (علیه السلام) در مکتب نرجس با حضور طلاب مدرسه علمیه تهران برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، منور شایسته خوی مدیر مدرسه علمیه مکتب نرجس در توصیف صفات پسندیده حضرت رسول(صلی الله علیه و آله و سلم) در مراسم جشن میلاد آن حضرت گفت: در بزرگی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) همین بس که خداوند ایشان را با چند ویژگی شاخص (رحمه للعالمین) مبعوث کرد. پیامبر(ص)  پدری مهربان و دلسوز، غمخوار و غصه دار در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه بودند.

وی افزود: برای شناختن رحمت خدا ولمس  قدرت خدا و مهربانی او باید سعی کنیم  پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)را بشناسیم واز رفتارشان با مردم اعم از مسلمان و غیرمسلمان الگو بگیریم.

 

شایسته خوی پیرامون صفت "رحمه للعالمین"پیامبر افزود : "عالَمین" یعنی هرکسی که در جهان هستی است؛ رحمت گسترده­ی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به همه جهانیان اعم از انسان و غیرانسان، محیط زیست، گیاهان و تمام موجودات عالم می رسد.

 

وی ضمن  سفارش به طلاب برای خواندن کتاب مؤمنین همراه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ، گفت: یکی از ویژگیهای پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) "اشدّاء علی الکفّار" است؛ و این اصلاً به معنای عصبانی و خشمگین شدن یا رفتار زشت داشتن و پرخاشگر بودن نیست. برای اینکه بتوانیم "اشداء علی الکفار" باشیم ابتدا باید منسجم باشیم و وحدت پیدا کنیم.

مدیر حوزه علمیه مکتب نرجس بیان داشت: داعش به منظور تخریب مقام وعزت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به وجود آمده است و آنها فهمیده اند تا زمانی که این دژ مستحکم پابرجاست کسی نمی تواند اسلام را نابود کند. ما باید دیوار مستحکمی باشیم در تداوم خاکریز نبی اکرم (صلی الله  علیه و آله و سلم) تا از نفوذ  دشمنان ونابودی اسلام جلوگیری کنیم.

 
انتهای پیام//م.ص
 
 

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (صلی ا... علیه و آله و سلم) و امام صادق (علیه السلام) در مکتب نرجس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.