هیچکس رو محکم بغل نکن» دراصفهان به روی صحنه رفت

خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان نمایش «هیچکس رو محکم بغل نکن» را به کارگردانی محمد جواد سجادی از روز جمعه دوم آذرماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، محمد جواد سجادی کارگردان نمایش «هیچکس رو محکم بغل نکن»  در خصوص داستان آن گفت: این نمایش یکی از معضلات اجتماعی را که زنان با آن مواجه هستند ، تحت الشعاع قرار می دهد و در مورد زنانی است که دست به بزهکاری و قتل می زنند و ناچارهستند عمر خود را در زندان بگذرانند.

وی افزود : در نمایش «هیچکس رو محکم بغل نکن» فاطمه کاظمی ، عرفان آیتی، ابوالفضل صفوی به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان نمایش «هیچکس رو محکم بغل نکن»  تصریح کرد : زمانی که یک رابطه عاطفی میان دو نفر برقرار می شود این رابطه دوسویه است و می تواند سرانجام خوبی داشته باشید و یا مشکلاتی را ایجاد کند، در این نمایش علاوه بر پرداخت روان شناسانه سعی کرده ایم تا ضمن داشتن یک تجربه با جذب بصری و آگاهی دهنده برای نسل جوان که همه در معرض چنین معضلاتی قراردارند و با یک اتفاق ساده و کوچک می تواند زندگیشان تحت تاثیر قرار گیرد، مشکلاتی را که این روابط درپی دارند ، نشان داده ایم.

سجادی اضافه کرد : این اثر برگزیده بسیاری از جوایز در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان از جمله بازیگری اول زن ، بازیگری دوم مرد ، بازیگری سوم مرد ، جایزه دوم نمایشنامه نویسی و جایزه دوم کارگردانی  است و به جشنواره تئاتر فجر نیز معرفی شده است.

کارگردان این نمایش ادامه داد : این اثر قبلا به اجرا درآمده است و با آنکه درخواست اجرای این اثر را در تهران داشته ایم اما به دلیل مشکلات و مسائل مالی امکان اجرای آن را در تهران نداریم.

گفتنی است : این نمایش از روز جمعه دوم الی دوشنبه دوازدهم آذرماه در ساعت 18 در تماشاخانه ماه واقع در خیابان استانداری ، گذرسعدی ، عمارت سعدی به روی صحنه می رود و علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به نشانی اینترنتی tiwall.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان نمایش «هیچکس رو محکم بغل نکن» را به روی صحنه برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.