تداوم بارش‌های شدید در بوشهر؛

قطع برق جم به دلیل صاعقه‌های خطرناک/ تردد روان در مسیرهای کوهستانی جنوب بوشهر

در پی بارندگی شدید صبح امروز در جنوب استان بوشهر تاکنون مسیرهای کوهستانی ریزش کوه نداشته و مشکلی برای تردد وسایل نقلیه وجود ندارد اما برق شهرستان جم به دلیل صاعقه‌های خطرناک قطع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سامانه بارشی که طی دو روز گذشته در مرکز و شمال استان بوشهر فعالیت می‌کرد از صبح امروز هوای جنوب استان بوشهر را ابری کرده و بارش باران از صبح امروز در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر آغاز شده است.

بارندگی‌های این سامانه تا اواخر روز دوشنبه در استان بوشهر به فعالیت خود ادامه می‌دهد و طبق اعلام هواشناسی سامانه قوی‌تری طی روز های آینده وارد استان بوشهر می‌شود.

 بر اساس اطلاعات دریافتی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، بارش شدید باران همراه با تگرگ و صاعقه‌های خطرناک سبب قطع برق شهرستان جم شد که مجددا دقایقی قبل برق این شهرستان وصل شده است.

باران در دیر و کنگان نیز با شدت همراه بوده است و احتمال خسارت به مزارع کشاورزی قوت یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر به فرمانداران جنوب استان تاکید کرده تا تمامی نیروهای عملیاتی و امدادی در آماده باش کامل قرار بگیرند.

در پی بارندگی صبح امروز، تاکنون خسارتی از شهرستان های جم، دیر، کنگان و عسلویه به فرمانداری‌ها گزارش نشده اما تداوم بارندگی ها احتمال خسارت ها را افزایش می‌دهد.

طبق اطلاعات رسیده، تاکنون مسیرهای کوهستانی جم به سیراف در شهرستان کنگان و جم به دوراهک در شهرستان دیر نیز ریزش نداشته است و نیروهای راهداری در مسیرها با آمادگی کامل حضور دارند و شهروندان و مسافران مشکلی برای تردد ندارند.

پلیس از مردم خواسته به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئن رانندگی کنند و از تردد های غیر ضروری خودداری کنند.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر بارندگی ها در جنوب استان بوشهر ادامه دارد.

منبع فارس

انتهای پیام/پ

بارش باران در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.