به منظور بهبود وضعیت مسکن انجام می شود؛

استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در بخش ساخت وساز

موسوی گفت:به کارگیری مهندسان جوان و خلاق ایرانی و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا نقش موثری در بهبود ساخت وساز داشته است.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در بخش ساخت وسازبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، جواد موسوی مدیر عامل زیر مجموعه معاونت توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه می توان معماری جدید را به سمت و سویی سوق داد تا هم روح داشته باشد و هم مطابق نیارها و سلایق زندگی امروزیان باشد گفت: امروز اما گرچه این سبک معماری جای خود را به سبک های نوین داده است ، اما همچنان می توان به مدد تکنولوژی روز ساخت و ساز تلفیقی از این دو سبک زندگی را به وجود آورد ، که خواستگاه تمامی سلایق و نسل ها باشد .

وی ادامه داد:برای این امر بهترین گزینه ، شاید توجه مهندسان معمار به چگونگی استفاده و تلفیق مصالح ساختمانی جدید با سبک های معماری اسلامی – ایرانی باشد .

موسوی تصریح کرد: چرا که با توجه به پیشرفت تلکنولوژی و به روز شدن مصالح ساختمانی ، امروز این امکان فراهم شده تا بتوانیم ساختمان ها و بناها و خانه هایی را بسازیم که هم رنگ و بوی بومی و اصیل ایرانی را داشته باشد و هم مطابق با اصول شهرسازی مدرن کنونی باشد .

وی افزود: ساختمان ها ،برج های بزرگ و کوچک مسکونی و اداری و همچنین واحدهای تجاری که در سرتاسرشهر با معماری های مختلف و تنوع کمی و کیفی از هر سو ذهن بصری ما را اشغال کرده اند و تقریبا تمام ساعت های عمر ما در آنها می گذرد .

وی گفت: به دلیل همین تاثیرمستقیم کارآیی سکونت برشاخص آسایش بود که پیشکسوتان صنعت ساخت و ساز ، تاکید و حساسیت بسیاری روی شیوه ساخت و نوع معماری ساختمان ها و ابنیه داشتند. با این وجود ما براین باوریم که باز هم می توان معماری جدید را به سمت و سویی سوق داد تا هم روح داشته باشد و هم مطابق نیارها و سلایق زندگی امروزیان یاشد امروز اما گرچه این سبک معماری جای خود را به سبک های نوین داده است ، اما همچنان می توان به مدد تکنولوژی روز ساخت و ساز تلفیقی از این دو سبک زندگی را به وجود آورد ، که خواستگاه تمامی سلایق و نسل ها باشد.

موسوی تاکید کرد: مساجدی با همان سبک ، معماری قرن های گذشته ، سازه هایی منطبق بر معماری اصیل ایرانی که با علم روز این صنعت ساخته شده اند و.... درحقیقت تلاش کرده ایم تا در سال حمایت از تولید محصولات ایرانی ، با به کارگیری مهندسان جوان و خلاق ایرانی ، و بسیج تمامی امکانات و تجهیزات ایرانی داخل کشور ، دوباره با همت سایر شرکت های همکار و ایجاد هم افزایی الگویی به عنوان یکی از بهترین و پر تلاش ترین شرکت های فعال صنعت ساخت و ساز در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، طرحی نو را در این عرصه درافکنیم تا هم شهرهایی داشته باشیم که خانه هایش مظهر ارامش و آسایش باشند و هم از منظر فنی ، نشانی باشند از شاخص های اصیل ایرانی – اسلامی باشند .

وی ادامه داد: تجربه هایی نوین در این حوزه ، خالق سازه هایی با سبک های جدید و به روز و البته منطبق با اصول معماری ایرانی – اسلامی باشد .

وی توضیح داد: همچنین این مجموعه آماده است تا با بهره گیری از تخصص و ذوق و هنر مهندسان خود از یکسو و به کارگیری جدید ترین متدهای روز دنیا و البته تجهیزکارگاهی مدرن ، باز هم خالق سازه های جدید متناسب شهری با استفاده از آخرین تکنولوژها ی روز دنیا باشد . روشی که ما در این شرکت به کار گرفته ایم در حقیقت ، تلفیقی است از خلاقیت و معماری روز دنیا که با آمیزه های مذهبی و سنتی و ملی ما گره خورده اند .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار