سوداگران مرگ مقابل قانون زدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از شناسایی و دستگیری 3 سوداگر مرگ و توزیع کننده موادمخدر در کلانشهر اهواز خبر داد.

سرهنگ یداله امیری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و پاکسازی مناطق آلوده، ماموران عمليات ويژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند 3 نفره تهیه و توزيع موادمخدر را شناسایی کرده و دستگیری آن ها را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات تخصصی یکی از سوداگران مرگ را حین جابجایی موادمخدر با يک دستگاه خودرو پژو 405 شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی وی مقدار 5 کیلو و 320 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

سرهنگ امیری افزود: در ادامه این عملیات محل اختفاء 2 سوداگر مرگ شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاهشان مقدار 20 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، 3 حقه وافور و یک عدد ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قضایی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری سوداگران مرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.