ملزومات مورد نیاز کیف امدادی در هنگام وقوع زلزله+ اینفوگرافیک

برای پیشگیری از خطرات ناشی از وقوع زلزله بهتر است ابزار و وسایل مورد نیاز را از قبل درون یک کیف جمع‌آوری کرده و در محلی مخصوص نگهداری کنیم.

ملزومات مورد نیاز کیف امدادی در هنگام وقوع زلزله+ اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمین لرزه یکی از حوادث طبیعی است که متاسفانه با وقوع آن خسارات و تلفات فراوانی را به افراد وارد می‌کند. دانستن نکات ایمنی و امدادی برای در امان ماندن از خطرات احتمالی کمک بزرگی به حفظ سلامت و یا کمتر آسیب دیدن افراد خواهد بود.

متاسفانه کشور ما یکی از کشورهای زلزله خیز دنیا محسوب می‌شود و امدادگران و کارشناسان زمین شناسی بهترین راه در امان ماندن از خطرات ناشی از وقوع زمین لرزه را اقدامات ایمنی‌بخش و رعایت نکات ایمنی عنوان می‌کنند.

آماده سازی کیفی شامل ملزومات امدادی مورد نیاز در زمان وقوع زلزله از جمله کارهایی است که باید همه افراد مدنظر داشته باشند و از فراهم کردن اقلام ضروری غفلت نکنند.

هیچ موسسه یا فردی تاکنون نتوانسته است که زمان وقوع زمین لرزه را حدس زده و پیش بینی کند و تنها باید اقلام ضروری مورد نیاز در زمان زلزله را از  پیش فراهم و در خانه و یا محل کار نگهداری کنیم.

ملزومات مورد نیاز کیف امدادی در هنگام وقوع زلزله+ اینفوگرافیک

انتهای پیام/

برچسب ها: زلزله ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار