ساخت راه‌آهن بوشهر - شیراز امسال آغاز می‌شود

استاندار بوشهر گفت: ساخت راه‌آهن بوشهر - شیراز به عنوان یکی از طرح‌های مهم استان،امسال آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی راه‌اهن بوشهر - شیراز در سال جاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان بیان کرد: عزم خود را برای تکمیل طرح‌های  نیمه‌تمام جزم کرده‌ایم.

وی به مشکلات کمبود منابع آبی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت‌های مهم استان تخصیص اعتبار به طرح‌های بخش آب و تلاش برای کاهش مشکلات در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش اعتبارات طرح‌های سدسازی در استان، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو رای تسریع در ساخت سد باغان و دشت پلنگ ۴۸ میلیارد تومان اخنصاص داده است که این میزان به ۷۸ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

گراوند با اشاره به موافقت وزارت نیرو با شیرین‌سازی آب دریا برای حل مشکل آب برازجان، تصریح کرد: طرح ساخت آب‌شیرین‌کن وحدتیه و دالکی نیز با تلاش مجری طرح سرعت می‌گیرد.

وی از توسعه اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استان یاد کرد و ادامه داد: بانک‌ها برای اجرای طرح‌های اشتغال روستایی در مرحله نخست  ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده‌اند.

استاندار بوشهر از افتتاح فاز نخست مجتمع بندری نگین بوشهر را یکی دیگر از برنامه‌های امسال عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس، آغاز ساخت خط راه آهن بوشهر به شیراز و افتتاح کارخانه سیمان‌مُند دشتی از دیگر طرح‌های امسال است.

انتهای پیام/م

اعتبار پروژه‌های سدسازی استان بوشهر افزایش می‌یابد

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.