شبکه اجتماعی LinkedIn به استوری مجهز شد

شبکه اجتماعی LinkedIn قابلیت استوری اینستاگرام را به پلتفرم خود اضافه کرد.

شبکه اجتماعی LinkedIn به استوری مجهز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها شبکه‌های اجتماعی از هر ایده‌ای که باعث شود مخاطبان آن‌ها بیشتر شود، استقبال می‌کند اما در این میان، استفاده از ایده‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی هم چندان بد به نظر نمی‌رسد. شبکه اجتماعی LinkedIn به تازگی قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که برای آن چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. مایکروسافت این روزها به عنوان مالک این شبکه اجتماعی شناخته می‌شود و هیچ ترسی از به کار گرفتن ایده‌های دیگران ندارد. شرکت LinkedIn به پلتفرم خود قابلیت اینستاگرام، یعنی استوری را اضافه کرده است.

قابلیت استوری ابتدا توسط اسنپ‌چت پایه‌گذاری شده بود و پس از این شبکه اجتماعی مخصوص جوانان، شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس‌بوک، واتس‌اپ و دیگر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های جتماعی از آن ایده‌برداری کردند و این قابلیت را به پلتفرم خود اضافه کردند. حالا نوبت به مایکروسافت و شبکه اجتماعی LinkedIn رسیده است تا از اسنپ‌چت الگو برداری کند. در هر صورت، شیوه پیاده سازی این قابلیت در شبکه اجتماعی ذکر شده کمی غیر معمولی به نظر می‌رسد.

در همه شبکه‌های اجتماعی که این قابلیت را دارند، اجازه انتشار هر نوع مدیایی وجود دارد اما LinkedIn کمی تفاوت قائل شده است. استوری LinkedIn تنها جای ویدئوها است و تصاویر ثابت جایی در آن ندارند. نکته دیگر استوری اضافه شده به LinkedIn این است که استوری‌های این شبکه اجتماعی از استوری‌های دیگر پلتفرم‌ها بیشتر روی صفحه باقی می‌مانند. کاربران می‌توانند استوری‌های افراد دیگر را به مدت یک هفته مشاهده کنند.

این قابلیت در LinkedIn به نام صدای دانشجویان شناخته می‌شود. مدیرعامل محصولات این شبکه اجتماعی، ایشا پتل تأکید کرده است که این قابلیت برای دانشجویان دانشگاه‌ها به پلتفرم آن اضافه شده است تا بتوانند تجربیات دوره‌های کارآموزی، پروژه‌ها و موفقیت‌های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

در ادامه تصاویری از فضای استوری در شبکه اجتمای LinkedIn را از نظر می‌گذرانید.

شبکه اجتماعی LinkedIn به استوری مجهز شد

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید: لایک، فالوئر و کامنت تقلبی از اینستاگرام حذف می‌شود


انتهای پیام/

اضافه شدن استوری به پلتفرم شبکه اجتماعی LinkedIn

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار