وقفی که عواید آن صرف هزینه های کودکان بی سرپرست می شود

واقفی خیر اندیش در ورامین با وقف یک ملک جهت تامین هزینه های کودکان بی سرپرست کمک کرد.

وقفی که عواید آن صرف هزینه های  کودکان بی سرپرست می شودعبدالله مهدانیان اردستانی مسئول فرهنگی اداره اوقاف ورامین در مورد وقفی که مدتی قبل از سوی یک واقف خیراندیش انجام شده بود در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: مدتی قبل یک بانوی خیراندیش ملکی را وقف کرد که عواید آن برای نگهداری کودکان بی سرپرست خرج شود.این موضوع بسیار مهم است و با این وقف توانستیم کودکان زیادی را تحت پوشش قرار دهیم.

اردستانی در ادامه افزود: در یکی دیگر از وقف ها که مدتی قبل انجام شد بیست دکتر خیراندیش وقفی را انجام دادند که عواید آن برای بیماران بی بضاعت بیمارستان مفتح ورامین خرج می شود.

وی ادامه داد:در اداره اوقاف ورامین یک اتاق مشاوره وجود دارد که با خیران در مورد وقف ها و نیاز امروز جامعه صحبت می شود.اما امر وقف و توجه به نیازهای جامعه نیاز به فرهنگ سازی دارد که عزیزان خیراندیش نسبت به نیازهای جامعه آگاهتر از گذشته شوند.

اردستانی همچنین در مورد برنامه های هفته بسیج در آستان امامزادگان گفت:در هفته بسیج برنامه های مختلفی با حضور بسیجیان انجام می شود.یکی از آنها بزرگترین تجمع بسیجیان شرق استان تهران است که در امامزاده طاهرمطهر خیرآباد ورامین برگزار می شود.در این مراسم حاج میثم مطیعی به شعرخوانی و مدیحه سرایی می پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار