گل نوراللهی در صدر بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا

گل هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ایران در صدر نظرسنجی بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا 2019 قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ قهرمانان آسیا 2019 درحالی به پایان رسید که تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تقابل با کاشیما آنتلرز ژاپن شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید. پس از پایان این مسابقات، کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) با قراردادن نظرسنجی روی سایت از مخاطبان خود درخواست کردند تا بهترین گل این مسابقات را انتخاب کنند که گل احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ایران در صدر بهترین گل این مسابقات قرار دارد.

پس از آغاز این نظرسنجی، نوراللهی با اختلاف در رده نخست قرار داشت اما در روزهای گذشته چنگ چین لونگ از چین جای نوراللهی را در صدر گرفت اما دوباره هافبک ملی پوش سرخپوشان با 51 درصد در جدول رده بندی قرار گرفت تا به احتمال زیاد گل او، به عنوان بهترین گل رقابت ها انتخاب شود.

گل نوراللهی در صدر بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا

پس از نوراللهی، در رده دوم چنگ چین لونگ از چین قرار دارد و مامه بابا تیام، محمد عصری، ریکاردو گولارت، اسکار، ایکرامجون علی‌بایف، سرجینینو، بغداد بونجاح و ادگار در رده های بعدی قرار دارند. 

گفتنی است ایرانی ها در اکثر نظر سنجی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می کند در رتبه نخست قرار می گیرند و از نمونه های آن می توان به بهترین های تاریخ جام ملت های آسیا اشاره کرد که ناصر حجازی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، علی دایی و حشمت مهاجرانی در این تیم قرار گرفتند.

این نظرسنجی ادامه دارد اما به نظر می رسد با اختلاف زیادی که بین نوراللهی و چنگ چین لونگ است، گل هافبک ایرانی به الجزیره امارات به عنوان بهترین گل مسابقات انتخاب شود.


بیشتر بخوانید:

نوراللهی:تیم ما از چند موقعیت خوب گلزنی استفاده نکرد

گل احمد نوراللهی در صدر نظرسنجی بهترین «گل فصل» لیگ قهرمانان آسیا

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود


انتهای پیام/

نوراللهی در صدر نظرسنجی AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار