دیدار معوقه لیگ برتر؛

پرسپولیس - پیکان/ نایب قهرمان آسیا با دست‌های خالی به پیکان رسید

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۶:۱۵ به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.هر 2 سرمربی این روز ها بسیاری از بازیکنان خود را ندارند و به دنبال آن هستند تا با حداقل امکانات بر حریف خود چیره شده و 3 امتیاز مهم این دیدار را کسب کنند.

پرسپولیس-پیکان/قطار خالی برانکو به ایستگاه خودرو سازان رسید

پرسپولیس

در حالی که قرار بود بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار های لیگ قهرمانان آسیا  و کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات  چند روزی به استراحت بپردازند اما به واسطه تعیین زمان دیدار های معوقه لیگ برتر فوتبال کشور از سوی مسئولان سازمان لیگ قرار شد تا در نخستین دیدار معوقه خود به مصاف  پیکان برود.

پرسپولیس-پیکان/قطار خالی برانکو به ایستگاه خودرو سازان رسید

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند ، بشار رسن ، احمد نوراللهی و حمیدرضا طاهرخانی را به دلیل حضور در اردو های تیم های ملیشان در اختیار ندارد و برخی از بازیکنان همچون شریفی و رفیعی نیز تا نقل و انتقالات زمستانی اجازه حضور در جمع این تیم را ندارند.

شاگردان برانکو در 5 دیدار گذشته خود در لیگ برتر فوتبال نیز 3 پیروزی و 2 تساوی را کسب کرده است.برانکو در این دیدار قصد دارند تا با حداقل حضور بازیکنان به مصاف حریف خود برود.سرخ پوشان در 11 دیدار خود در مصاف تیم فوتبال پیکان نیز توانسته 7 پیروزی ، 2  تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود ثبت کنند که نشان دهنده برتری آن ها نسبت به حریفشان است.

سرخ پوشان در حال حاضر با 9 دیدار برکزار شده  با 17 امتیاز در رده  چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد و با چنین شرایطی به دنبال آن هستند تا به صدر جدول نزدیک شوند.

پرسپولیس-پیکان/قطار خالی برانکو به ایستگاه خودرو سازان رسید

برانکو در این دیدار تلاش می کند تا باری دیگر بازیکنان خود را از فضای اشباع موفقیت های کسب شده به بیرون کشد تا آن ها برای فعالیت در دور جدید مسابقات آماده شوند.بهترین بازیکن پرسپولیس در حال حاضر علی علیپور و سیامک نعمتی هستند و هر کدام در قالب رقابت های لیگ برتر  به ترتیب 3 و 2 گل را به ثمر رسانده اند.

پرسپولیس-پیکان/قطار خالی برانکو به ایستگاه خودرو سازان رسید

پیکان

شاگردان مجید جلالی در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان بیشتر از هر دوره دیگر این مسابقات در تلاش اند تا جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.پیکانی ها در حال حاضر 1 1  دیدار با مجموع 16 امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارند.

خودروسازان پیکانشهر در 5 دیدار گذشته خود توانسته اند 2 پیروزی ، یک تساوی و 2 باخت را در کارنامه خود ثبت کنند.پیکانی ها در حال حاضر جنجالی همچون مسابقات جام حذفی فوتبال کشورمان را ندارند و تنها تمرکز آن ها روی مسابقات لیگ برتر  است.محمد قاضی و عیسی آل کثیر با 3 گل زده برترین ها این روز های پیکان هستند.

پرسپولیس-پیکان/قطار خالی برانکو به ایستگاه خودرو سازان رسید

گفتنی است  در این دیدار جلالی از بازیکنانی همچون ابوالفضل رزاق پور ، محمد خدابنده لو ، امیر روستایی و نادر محمدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بی بهره است و همچنین مهدی شیری نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم از حضور روی نیمکت تیمش محروم است.گفتنی است شیری در نقل و انتقالات  نیم فصل راهی پرسپولیس می شود.

البته سعید واسعی، هافبک تیم پیکان که از مدت ها پیش مصدوم بود ، توانسته جواز حضور برابر تیم پرسپولیس را از سوی پزشکان تیمش دریافت کند.

پرسپولیس-پیکان/قطار خالی برانکو به ایستگاه خودرو سازان رسید

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان در قالب دیدار های معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز دوشنبه ( 28 آبان 1397 ) از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

سرخپوشان بدون ملی‌پوشان به ۱۸ نفر نمی‌رسند/ نیمکت پرسپولیس خالی می‌ماند

رونمایی از دروازه بان جدید در تمرین پرسپولیسی‌ها

ستاره‌های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالاتی باشگاه‌های مطرح


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.