اعزام ۱۲ تیم عملیاتی از کردستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از اعزام ۱۲ تیم عملیاتی این جمعیت برای کمک به مردم در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدباقر محمدی گفت: تیم ارزیاب هلال احمر کردستان که شامل جستجو و نجات، آواربرداری، ارزیاب و اسکان اضطراری هستند در شهرستان قصرشیرین مستقر شدند.

وی با بیان اینکه تیم ارزیاب هلال احمر کردستان اولین تیمی بود که وارد قصرشیرین شد، افزود: تیم‌های عملیاتی ما با توجه به نیاز استان کرمانشاه در منطقه حضور داشته و بکار گرفته می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: بعد از وقوع زلزله یکشنبه شب در سرپل ذهاب، هلال احمر کردستان با توجه به نیاز اعلام شده استان کرمانشاه، ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۲ هزار بطری آب معدنی نیز به منطقه زلزله زده ارسال کرد.

محمدی با اشاره به اینکه این زمین لرزه خسارتی در کردستان نداشت، تاکید کرد: تمام نیرو‌ها و تیم‌های عملیاتی هلال احمر کردستان برای انجام عملیات امداد و نجات در استان و خارج از استان در حالت آماده باش هستند.

گفتنی است؛ زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه شامگاه یکشنبه چهارم آذر در ۷ کیلومتری عمق زمین در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصرشیرین و ۳۳ کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه روی داد که در بیشتر شهر‌های استان کردستان نیز احساس شد و موجی از ترس و نگرانی در میان مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/م

تیم ارزیاب هلال احمر کردستان در قصر شیرین مستقر شدند

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.