مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ؛

مدرسه‌ های مناطق زلزله زده آسیب جدی ندیدند

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : در پی زمین لرزه ۶.۴ ریشتری کرمانشاه که دیشب (۴ آذرماه) در حوالی سرپل ذهاب و در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داد، به هیچ مدرسه‌ای آسیب جدی وارد نشد.

مدرسه‌ های مناطق زلزله زده  آسیب جدی ندیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : متعاقب دستور استاندار محترم مبنی بر رسیدگی سریع به وضعیت مدارس در مناطق زلزله‌زده، تیم مدیریت بحران اداره کل نوسازی مدارس از ساعت ۵ صبح امروز تشکیل جلسه داده و با انجام برنامه ریزی‌های لازم، اقدام به اعزام تیم‌های فنی مهندسی برای بازدید میدانی از فضا‌های آموزشی نمودند.

وی گفت : هفت تیم در قالب سه گروه برای بررسی‌های دقیق و بازدید‌های میدانی به مناطق سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین اعزام شده اند.

نظری یادآور شد: طبق گزارش‌های واصله از گروه‌ها تا این لحظه، هیچ کدام از مدارس نوساز و یا درحال ساخت، هیچگونه آسیبی ندیده اند و تنها برخی از مدارس قدیمی و با قدمت بالا دچار ترک‌های جزئی شده اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای انجام تعمیرات جزئی مدارس، پیمانکاران حوزه مدرسه سازی دعوت به جلسه شده و بلافاصله تعمیرات جزئی را از امروز آغاز کردند .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام تیم های ارزیابی نوسازی مدارس به مناطق زلزله زده

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.