بسیج ابزار قدرتمند حاکمیت دین و ولایت فقیه است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: بسیج ابزار قدرتمند حاکمیت دین و ولایت فقیه است .

بسیج ابزار قدرتمند حاکمیت دین و ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی در اجتماع بزرگ بسیجیان سردشت گفت: بسیج ابزار قدرتمند حاکمیت دین و ولایت فقیه است که چهل سال در برابر هجمه های دشمن با اقتدار ایستادگی کرد.

حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی بیان کرد: عزت، سرافزازی، ایمان و قدرت امروز کشور به برکت حضور شکوهمند بسیج در عرصه های مختلف انقلاب است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی در شرایطی کشور ما را متهم به تروریسم می کند که نخست وزیر، رییس جمهور این مملکت، ۱۸ هزار شهید و همچنین بمباران شیمیایی شهر مسکونی سردشت نمونه بارز قربانی ترور در سطح جهان هستند.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: علت دشمنی آمریکا با ملت ایران را عدم عبور آنها از آرمانهایشان عنوان کرد و گفت: ملت ما با پیروی از فرامین امام (ره) و ایستادگی در مقابل زورگویی های استکبار سبب شکستن هیمنه آمریکا در جهان شده است.

فرماندهی سپاه سردشت هم در این مراسم گزارش اجمالی از برنامه های سپاه سردشت در سالجاری اشاره کرد و گفت: سپاه سردشت در بعد فعالیت های فرهنگی و دفاعی در راستای تحقق ارتش دهها میلیونی اقداماتی را در چارچوب برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین انجام داده است.

سردار پاسدار موسی مرادی افزود: تا کنون در حدود ۷۵ درصد از برنامه های ابلاغی و دفاعی سازمانی بسیج با رویکرد تبیین و تشریح گفتمان انقلاب و مقام معظم رهبری در سردشت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: برنامه های بومی محلی، برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق دوردست، برپایی یادواره شهدا، طرح کیفی بخشی حلقه های صالحین، طرح گشت های محله محور، مقابله با آسبیب های اجتماعی، یجاد صندوق قرض الحسنه بسیجیان، اهدای جهیزیه، اعزام گروه های بسیجی به مناطق محروم و کم برخوردار و غیره از جمله مهم ترین برنامه های بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در سردشت

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.