بسیج برای نظام،انقلاب و کشور مایه امید و اعتماد است

امام جمعه خوی گفت: بسیج برای نظام، انقلاب و کشور مایه امید و اعتماد و برای بدخواهان، دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک روز و هفته بسیج به عموم بسیجیان اظهار داشت : موضوعی که لازم است مطرح گردد ضرورت توجه جامعه به ویژگی ها و خصوصیات بسیج است که باید همه تلاش کنیم این ویژگی ها به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل گردد.
 
وی در ادامه با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در ارتباط به جایگاه بسیج گفت:بسیج برای نظام،انقلاب و کشور مایه امید و اعتماد و برای بدخواهان ،دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.
خطیب نماز جمعه ادامه داد:مقام معظم رهبری همچنین می فرماید،بسیج مایه عظت کشور و نظام است ، بسیج یعنی حضور متن مردم در عرصه فعالیت های اساسی کـشور اسـت .
 

وی افزود:بسیج امتحان صداقت خود را در دفاع مقدس و حوادث بعد از آن داده است کسانی که داخل سازمان بسیج نیستند اما به بسیج احترام می گذارند و قدر بسیج را میدانند و ارزش های بسیج را قبول دارند آنان نیـز بسیجی هستند.

مردم فهیم خوی نجابت خویش را در استقبال از رییس جمهور به نمایش گذاشتند

 

حجت الاسلام شکوری در بخشی از خطبه ها با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم شهرستان خوی از رییس جمهور و هیئت دولت اظهار داشت: مردم فهیم خوی در این استقبال پرشور نجابت خویش را به نمایش گذاشتند که بر اساس اظهار نظر صاحب نظران و اعضای محترم هیئت دولت از جمله استقبالهای پرشور و گرم ،صمیمی و بدون حاشیه بوده است.
خطیب نماز جمعه در همین راستا افزود:بعضی از مطالبی که در فضای مجازی مطرح شده بی پایه و اساس است.

خداوند حافظ میراث پیامبر یعنی قرآن است



شکوری در باره حفظ میراث پیامبر یعنی قرآن توسط خدا گفت : در عین حال که پیامبر بزرگوار امروز در میان ما نیست ولی معجزه جاودان او یعنی قرآن برای همیشه باقی ماندنی است .

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.