فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

امنیت جمهوری اسلامی ایران حاصل روحیه بسیجی است

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران و توانمندی‌های موشکی آن حاصل روحیه و تفکر بسیجی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز قزوین، امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران و توانمندی‌های موشکی آن را حاصل روحیه و تفکر بسیجی دانست و گفت: دشمن با دیدن توانمندی‌های ایران در انتقام گیری هایش، توان تحریم نفتی را ندارد.

سرهنگ آذربایجانی با اشاره به جوانان بسیجی افزود: این جوانان به گونه‌ای در سوریه دفاع کردند که یاد آور رشادت‌های رزمندگان در بازپس گیری خرمشهر بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این مراسم تفکر بسیجی را کلید حل مشکلات دانست و گفت:: وجود شهدا و کلام رهبری می‌توانند چراغ راه هدایت باشند.

انبارلویی افزود: امروز با تهدید غیر نظامی و اقتصادی مواجه هستیم و بسیجی باید در این عرصه با تعهد و تخصص مشکلات را حل کند.

وی به اردو‌های جهادی و خدمات بسیجیان متخصص در نقاط محروم اشاره کرد و افزود: پویایی در ذات تفکر بسیجی است، اما اگر مسئولی چفیه انداخت و کار اشتباهی انجام داد ایراد از آن فرد است و ربطی به تفکر بسیجی ندارد.

انبارلویی با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: کشور در مختصات بین المللی به جایی رسیده که تبدیل به یک تفکر برای امت اسلامی شده است.

وی همچنین از هنرمندان خواست به دور از کج سلیقگی و با دیدگاه هنری خود با مدل‌های بهتر و اثر گذارتر بسیج را به جامعه معرفی کنند.

در پایان مراسم از بسیجیان نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

تجلیل از بسیجیان برتر در صدا و سیمای قزوین

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.