واگذاری ۲۵۰ قطعه زمین مسکونی در شهر طبس

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان طبس از واگذاری ۲۵۰ قطعه زمین مسکونی در شهر طبس در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سجادی معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان طبس در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های شهرک امام سجاد (ع) و مجاور فاز دو شهرک امیر المومنین(ع ) گفت: در طول سال ۹۷ نزدیک به ۲۵۰ قطعه زمین مسکونی در شهر طبس در قالب اجاره داری و مزایده به اقشار مختلف منجمله خانواده معزز شهدا و ایثارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) فرهنگیان و  سایر اقشار  واگذار خواهد شد که قسمتی از آن محقق شده و قسمتی در مراحل پایانی قرار دارد . 
 
وی افزود: علاوه بر آن چند قطعه زمین خام نیز به بنیاد مسکن واگذار خواهد شد تا نسبت به تامین مسکن متقاضیان خود اقدام نمایند.
 
سجادی بیان کرد: رونق در بازار مسکن و ساخت و ساز علاوه بر تامین یکی از نیازهای اساسی همشهریان موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم و گردش چرخ اقتصادی اصناف مرتبط میشود که اثرات مثبتی بر اقتصاد شهرستان دارد. 
 
معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان طبس همچنین با اشاره به اینکه درصدد هستند تا  برنامه ریزی های انجام شده به زودی و با سرعت محقق گردد عنوان کرد: کلیه مواردی که در دست پیگیری می باشد و انجام شده  با پیگیری های شهرستانی و استانی بوده وبرای هر مورد مجوز خاص برای شهرستان اخذ گردیده است . 
 
سجادی با اعلام اینکه متولی اراضی دولتی داخل در حریم و محدوده شهر راه و شهر سازی می باشد افزود: در راستای تامین سایر خدمات چندین قطعه زمین به ارگانهای مختلف واگذار گردیده تا نسبت به احداث بنای مرتبط اقدام نماید .
 
وی همچنین ادامه داد:  در کلیه موارد واگذاری در سطح استان از لحاظ سرعت در واگذاری و حجم واگذاری در رتبه اول هستیم.
 
انتهای پیام/ ط آ

 ۲۵۰ قطعه زمین مسکونی در شهر طبس در سالجاری واگذار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.