حکیم‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح شهاب اصلاح می‌شود/ قابلیت‌های طرح بیشتر در اجرا نشان داده شود

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به ظرفیت‌های طرح شهاب گفت: قابلیت‌های مثبت این طرح باید در اجرا بیشتر نمود پیدا کند.

دولتیاری/قابلیت‌های اجرای طرح شهاببه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان یا به عبارتی دیگر طرح شهاب چند سالی است با هدف شناسایی تمام استعدادهای دانش آموزان از کلاس چهارم ابتدایی آغاز شده است و به تدریج به پایه های بالاتر رسیده است و حالا دانش آموزان کلاس هفتمی آن را تجربه می کنند.

طرحی که طی  حدود چهار سال از گذشت آن هنوز آنطور که باید در تمام مدارس جانیفتاده است  اما با حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان متوسطه اول قرار بود تا امسال این طرح با قوت بیشتری به کار گرفته شود.

مشارکت فعال در اجرای طرح شهاب مدارس ابتدایی

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجرای طرح شهاب در مدارس ابتدایی اظهار کرد: این طرح از طریق سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و بنیاد ملی نخبگان دنبال می‌شود و صرفا مدارس ابتدایی بستری برای اجرای آن هستند.

وی ادامه داد: آمادگی داریم تا مشارکت فعالی در حوزه اجرای طرح شهاب داشته باشیم تا کار با کیفیت بهتری دنبال شود.

حکیم زاده تصریح کرد: در این طرح شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان مورد توجه قرار می‌گیرد و ظرفیت مناسبی برای مدارس محسوب می‌شود، اما باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهتری شود و قابلیت‌های طرح در اجرا نمود پیدا کند.

معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: چنانچه طرح شهاب یا مدل اجرایی آن نیاز به اصلاحات داشته باشد قطعا برای تحقق این امر همکاری لازم را با نهاد مجری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۹:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۷
کاش هزینه ان را برای مدارس تجهیزات گرمایشی میگرفتند تا کودکان ما از سرما تلف نشن
Iran (Islamic Republic of)
معلم ایرانی
۲۳:۴۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
کدوم هزینه واجرت رو برای اجرا به معلمین پرداخت می کنند که معلم براش وقت بزاره فقط می گن در راه خدا خیرات کنین اخه تاکی معلم مگه چه گناهی کرده معلم شده که باید هم تدریس کنه هم طرح های فراوان رو مجانی انجام بده کاش براساس توان وتخصص معلمین با بودجه ی مشخص ومنطقی اجراش می کردند بعد می دیدن چقدر مفیده وتاثیر داره.
آخرین اخبار