در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

چرا بازیگر «رستاخیز» در بازیگری حضور کمرنگی دارد؟

بهادر زمانی بازیگر سینما و تلویزیون از فعالیت‌های هنری اخیر خود و دلایل حضور کمرنگش در عرصه بازیگری گفت.

بهادر زمانی بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت هنری اخیر خود گفت: همه انتظار داشتند بعد از فیلم سینمایی «رستاخیز» به طور مرتب در سینما و تلویزیون بازی داشته باشم؛ اما من برای بازیگری هیجان زده نشده بودم بلکه هدف من کارگردانی و فیلمسازی است.

وی در خصوص ساخت فیلم کوتاه «سفید» ادامه داد: در این سال‌ها چند فیلم کوتاه ساخته ام که اخیراً فیلم کوتاهی را با نام «سفید» با موضوع چرخه تکراری زندگی، تولد و مرگ، کارگردانی کردم که در جشنواره‌های خارجی ارائه شده است.

زمانی عنوان کرد: بعد از بازی در سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمد حسین لطیفی پیشنهادهایی داشتم؛ اما فضای بازیگری روحیه خاصی را می‌طلبد. البته بازیگری برای من مسیر ناشناخته‌ای نیست که در آن حضور داشته باشم؛ من از طریق آکادمیک وارد این حرفه شدم و از اساتید الفبای آن را یاد گرفتم و در کنار استاد علی ژکان درس خواندم اما علاقه اصلی من کارگردانی است.

بازیگر «تنهایی لیلا» درباره کار‌های اخیر خود بیان کرد: در تله فیلم «جان لیلی» که به کارگردانی و نویسندگی کرامت پورشهسواری است، ایفای نقش کرده ام. قصه آن درباره ننه آقا پیرزنی مهربان و دوست داشتنی است که از محبوبیت زیادی در بین اهالی روستا برخوردار است. او به تنهایی در یک روستای زیبای شمالی زندگی می‌کند و مدتی است که از تنها پسر خود که مرزبان است، خبری ندارد. در این شرایط همرزم و دوست صمیمی یحیی که حامل خبر مهمی است، وارد روستا می‌شود و مردم متوجه می‌شوند یحیی شهید شده و اینک پیکر او دست اشرار است. در سینمای هنر و تجربه هم با کارگردان کار اولی علیرضا جوان همکاری کردم. یک کار  تک پرسوناژ که این روز‌ها مرحله تدوین را سپری می‌کند.

او در خصوص ساخت فیلم جدید خود گفت: فعلا در حال نگارش فیلم نامه‌ هستیم. با تهیه کننده هم صحبت کرده ایم؛ هدف من این است که فیلم در یک شرایط خوب ساخته شود.

بازیگر فیلم «رستاخیز» درباره وضعیت این روز‌های سینما تصریح کرد: مجموعه سینمای ما خوب و پر تلاش است؛ البته با توجه به اقتصاد این روز‌های ایران و از آنجایی که سینما یک صنعت است و چرخه صنعت هم بدون اقتصاد شرایط خوبی ندارد، سختی زیادی را هنرمندان متحمل می‌شوند. برخی‌ می‌گویند در سینما باندبازی وجود دارد؛ باید گفت در کدام مجموعه باندبازی وجود ندارد؟! ما باید یک سینمای حرفه‌ای را در جامعه حرفه ای بررسی کنیم.  نقص در سینما به دلیل مشکلاتی مانند شرایط اقتصادی  در جامعه ایجاد می‌شود.

زمانی درباره فعالیت خود در فضای مجازی هم بیان کرد: در فضای مجازی فعالیت بسیاری ندارم؛ بیشتر به خاطر هوادارانی که من را دنبال می‌کنند با آن‌ها همراه هستم که فکر نکنند نسبت به آن‌ها بی تفاوتم. به طور کل، دلیلی نمی‌بینم کسی که در حوزه تولید فیلم و موسیقی است، مدام اخبار خود را با دیگران به اشتراک بگذارد چون بیشتر حاشیه به وجود می‌آید.

این بازیگر در پایان تماشای فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده را به مخاطبان خود پیشنهاد کرد و گفت: در فیلم سینمایی مغز‌های کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی، همه عناصر دراماتیک سر جای خود قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سینما ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.