مصلح: پرداختی ها وضعیت خوبی ندارد/ دوست داریم به حق مان برسیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: گرشاسبی درحال تلاش است و ما قدر دان او هستیم اما پرداختی ها هنوز به وضعیت خوبی نرسیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره مصدومیتش بیان کرد: مصدومیت من از ناحیه همسترینگ پای چپ است که کشیدگی دارد و به احتمال زیاد به دیدار مقابل ماشین سازی نمی رسم اما برای بازی های بعدی آماده و در خدمت تیم هستم. بازیکن تراکتورسازی با استوک روی پای راست من آمد که درد آن را می توان تحمل کرد اما کشیدگی همسترینگ کمی اذیتم کرده و از امروز ( سه شنبه ) تمریناتم را آغاز می کنم و از فردا کارهای وزنه و نرم دویی را شروع خواهم کرد تا به بازی بعدی برسیم.

او افزود: گرشاسبی درحال تلاش است و ما قدر دان او هستیم اما پرداختی ها هنوز به وضعیت خوبی نرسیده، زیرا نزدیک نیم فصل هستیم و دریافتی خیلی ها هنوز به 20 درصد نرسیده است و پاداش های آسیایی هم نیامده است. گرشاسبی درحال تلاش است اما ما انتظار داریم تا مشکلات برطرف شود. بازیکنان، بچه هایی هستند که با تمام سختی ها ساختند و تیم را به فینال آسیا رساندند و حقمان است و دوست داریم به حقمان برسیم.

مصلح ادامه داد: مصدومیت قسمتی از فوتبال است اما چون باشگاه از جذب بازیکنان محروم است، یک یا 2 مصدوم به چشم می آید و امیدوارم این مشکلات حل شود. اگر تا نیم فصل با همین بازیکنان بتوانیم ادامه دهیم، سپس بازیکنان اضافه می شوند و از نظر بازیکن، تیم جون می گیرد. 


بیشتر بخوانید:

دعوای استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

حسینی: دغدغه‌های جدیدی در باشگاه پیدا کرده‌ایم/ پرسپولیس به ثبات نیاز دارد

پایان اعتصاب پرسپولیسی ها/ نرم دوی و فوتبال درون تیمی سرخ پوشان


انتهای پیام/

اظهارات مصلح درباره مصدومیتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار