برانکو: بازیکنان انتظار دارند که مسائل روزمره شان تامین شود/ شرایط بازیکنان را درک می کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان از باشگاه انتظار دارند که تلاش مضاعفی کند تا مسائل روزمره شان تامین شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز درباره انتظارات هواداران برای برد برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بله بازی با تراکتورسازی یک دربی بود و سومین بار که تکرار می کنم که یک بازی خاص روز گذشته داشتیم.به هر حال این گونه بازی ها ارزش و منافع خاص خود را دارد و به طور معمول در این بازی ها، بازیکنان تحت فشار قرار می گیرند.

او بیان کرد: یک مسئله دیگر هم بگویم بازیکنان امروز  از تمرین کردن سرباز زدند چرا که مشکلاتشان از جمله مالی زیاد است و آنها حرفه ای هستند و زندگی شان از فوتبال تامین می شود و از دریافت های خود زندگی می کنند. آنها به نشانه اعتراض تمرین نمی کنند و انتظار دارند که مشکلشان حل شود. نمی دانم اسمش را چی می گذارند اما نخواستند تمرین کنند.   

برانکو درباره اینکه در گزارش مالی گرشاسبی ذکر شده است که بازیکنان حق و حقوق خود را تاکنون دریافت کردند و 70 میلیارد دستاورد این تیم است، گفت: بله به طور حتم گرشاسبی خیلی تلاش می کند و قبلا هم گفتم که او خیلی از مشکلات باشگاه را حل کرده است. گرشاسبی  قبل از هر چیزی  بدهی های گذشته را تسویه کرد اما بازیکنان به من اطلاع دادند که باشگاه بدهی زیادی به آنها دارد و با زحماتی که کشیدند از باشگاه انتظار دارند که تلاش مضاعفی کند تا مسائل بدیهی و روزمره شان را تامین کند. درباره جلسه بازیکنان با مدیرعامل باشگاه اطلاعی ندارم و من هم  الان باخبر شدم. البته  من همیشه در کنار بازیکنان هستم همانطور که باشگاه نسبت به بازیکنان وظایفی دارد در مورد کادر فنی هم وظایفی دارد.

اجازه موقعیت سازی به تراکتورسازی را ندادیم

او بیان کرد:  تراکتورسازی هم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و با انگیزه بالایی وارد زمین مسابقه شد. متاسفانه بازی خوبی از هر 2 تیم شاهد نبودیم اما طرف خوب قضیه این است که یک امتیاز کسب کردیم و به تراکتورسازی اجازه موقعیت سازی ندادیم. من از خستگی بازیکنان خود اطلاع دارم و بعد از آن همه خستگی مصدومیت ها هم پیش می آید وماهینی و انصاری که مصدوم هستند و کمال هم مشکل در ناحیه کتفش دارد. همچنین باید ببینیم وضعیت مصلح و نعمتی به چه صورت می شود اما به هر حال وضعیتما ن را می دانیم و بازیکنان خوبی آماده کردیم و آنها 7 ماه فرم بدنی شان را خوب حفظ کردند.

عملکرد ما در هر 2 لیگ عالی بود 

برانکو گفت: به طور طبیعی ما در 2 لیگ بازی کردیم یک لیگ داخلی که خیلی از تیم ها امسال تقویت شدند و در سخت ترین مراحل لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم و تا فینال پیش رفتیم. عملکرد ما در هر 2 لیگ عالی بود اما روز گذشته خوب نبودیم و نیازی نیست پنهان کنیم. البته من درک می کنم و شرایط بازیکنان را می فهم و یک امتیاز هم برایمان ارزش داشت.

ما باید 20 بازیکن خوب داشته باشیم 

او درباره اینکه پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد و باید بازیکن جدید بگیرد و نگرانی بابت تغییر شاکله اصلی این تیم ندارد، اظهار کرد: ما بازیکن جذب می کنیم چرا که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و مجبور هستیم که نیمکت باکیفیت داشته باشیم. هر تیمی در دنیا علاوه بر 11 بازیکن اصلی باید 7، 8 بازیکن خوب هم داشته باشد بنابراین باید 20 بازیکن خوب داشته باشیم. ما این امکان نداشتیم به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم و وقت نداشتیم از این موقعیت استفاده کنیم  چرا که مجبور شدیم با پیکان بازی کنیم و  انتظار داریم با بازیکنان جدید نفسی تازه به تیم بدهیم و یک انرژی اضافه بدست آوریم و کیفیت خود را بالا ببریم.

چند بازیکن زیر 23 سال جذب می کنیم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان جدید بعد از پایان محرومیت از آمادگی روحی برای بازی کردن برخوردار هستند، گفت: بله براساس ارزیابی مان بازیکنانی همانند رفیعی، ترابی و شیری را جذب کردیم و سعی می کنیم 2، 3 بازیکن زیر 23 سال هم بگیریم که آنها هم آماده کنیم و تست از این بازیکنان بگیریم که بازیکنان آینده ما شوند.

خط حمله ما باید موثرتر باشد 

برانکو درباره اینکه پرسپولیس تساوی های بدون گل زیاد داشته است و این نتایج برای تکرار قهرمانی نگران کننده نیست، گفت: بله به هر حال تا آنجا که باید از لحاظ گل زدن تاثیر گذار نبودیم و تعدا گل هایم کم بوده است و تیم ها متفاوت نسبت به سال های گذشته شدند و مهم این است که خط دفاعی ما عملکرد خوبی دارد و روز گذشته هم مقابل تراکتورسازی دیدید که حریف نتوانست یک موقعیت نیم بند هم ایجاد کند. تیم کاشیما هم شانس زیادی روی دروازه ما نداشت و موقعیت گلزنی کمی داشت اما خط حمله ما باید موثرتر باشد و انتظارم این است که در این بخش بهتر شویم. به هر حال درست است برای قهرمانی باید گل بزنیم.


بیشتر بخوانید: 

درویش وند اردوی پرسپولیسی‌ها را ترک کرد

پرسپولیس صفر - تراکتورسازی صفر/ جدال شاگردان برانکو و تقوی برنده نداشت

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - تراکتورسازی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خادم حرم امام رضا (ع) شد

بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کردند


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار