پیامک‌های دریافتی 97/09/06

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0525...0939: من فروردین امسال ایران خودرو ثبت نام کردم برای محصولات قابل عرضه تحویل برج هفت97. حالا تحویل که ندادند هیچ، گفتند 10 میلیون دیگر هم بدهید تا شاید 3 ماه دیگر دعوت نامه برایتان بفرستیم و گفتند اگر هم 10 میلیون را ندهید تا 98 ماشین بهتون نمی دهیم. خواهش می کنم پیگری کنید حق ما ضایع نشود.

 

3772...0919:  مدت حدود ۴ماه گوشی جی ال ایکس معیوب را فرستادم کارخانه با هماهنگی شعبه قم هیچ کس پاسخگو نیست نه شماره های شرکت نه نمایندگی! وظیفه ما حمایت از کالای ایرانیه اما این کارشان اگر سوء استفاده از بیانات آقا نیست پس چه باید نامید. اگر امکان دارد پیگیری بفرمایید. متشکر از زحمات شما.

 

7093...0911: قائمشهر خیابان جویبار خیابان سینا 5 روز است که تلفن های این خیابان قطع است و هر وقت زنگ زدیم یا درتمام روز اشغال است یا گوشی را بر نمی دارند. از شما تقاضا داریم پیگیری کنید.

 

2845...0913: خواهشا به گوش مسئولین برسونید که مبلغ وام مسکن یکم را بیشتر کنند. وقتی ما حساب باز کردیم مبلغ خانه یک سوم الان بود با این وام یک آپارتمان نقلی هم نمی شود خرید.

 

1842...0913:  ما سه نفر دانشجوی ارشد پردیس رشته  مهندسی آی تی دانشگاه قم هستیم که حدود 4 سال هنوز فارغ التحصیل نشدیم و مبلغ 4 میلیون برای دفاع هر نفر پرداخت کردیم ولی به دلیل کم کاری و عدم مسئولیت استاد راهنما مجبور شدیم تغیر شیوه بدهیم.

 

3511...0911: قیمت نان در شهرستان لنگرود گران شده است و قیمت نان را در یک کاغذ کوچک بدون مهر و امضا چاپ کردند در صورتی که گفته شد گرانی نان غیرقانونی است.

 

7641...0912: تو را به خدا موضوع خودروهای فرسوده و طرح جایگزینی آن را پیکیری نمایید. قیمت خودرو که افزایش یافت شرکت های سازنده منتظر چه چیزی هستند؟

 

3660...0918: تو را به خدا سراغ مسئولین مسکن هم بروید چون قیمت مسکن سرسام آور است. حتی تو شهر ری متری 7 میلیون باشد یعنی حقوق کامل 3 یا 4 ماه یک کارمند ساده فقط پول خرید یک متر خونه است!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
behzaad
۱۷:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
با سلام خواهشمندم جهت انعکاس مشکلات شهروندا ن و کسبه خیابان شهدا شهر همدان گزارشی تهیه نمایید شاید مسئولان مربوطه اقدامی کردند ، این مشکلات شامل سه محور کلی است 1- بافت فوق فرسوده خیابان شهدا ي همدان و امکان ریزش ساختمانهای فرسوده و خطرات جانی آن ، در حد فاصل شعبه بانک آینده (سرگذر) تا میدان پروانه ساختمان و مغازه هایی قابل روئیت است که غالبا خالی از سکنه و بیشتر مخروبه هستند و هر لحظه امکان ریزش و آوار شدنن بر روی عابران را دارند و می تواند فاجعه آمیز باشد ، گزارش شما می تواند هشداری به مسئولین باشد برای جلوگیری از وقوع حاد ثه تلخ ( وجود مغازه و ساختمانهای مخروبه در فاصله صد تا دویست متری میدان اصلی شهر گردشگری ) که چهره خیابان را بسیار زشت کرده 2- از محدوده سرگذر به سمت میدان پروانه ها صد ها کسبه دچار عدم رونق کسب و کار هستند که یکی از دلایل آن همین بافت فوق فرسوده منطقه و بی توجه ای مسئولین مثل شهرداری ، مسکن و شهرسازی میباشد همچنین نداشتن طرح و نقشه خاص مثل ایجاد بورس صنف و کالای خاص از طریق سیاستگذاری حمایتی و ... 3. اختصاص محل پارک برای خودروهای شخصی شهروندان در قسمت پایین دست و بلا استفاده پایانه سرگذر که باعث راحتی شهروندان برای خرید از بازار سرگذر و خیابان شهدا میشود و یک راه حال ساده و مو ثر برای رونق اقتصادی منطقه ، علیرغم درخواست های مکرر کسبه محل و وعده های چند ساله شهرداری ، آقایان از انجام همین کار ساده و کم هزینه (اما مفید و موثر برای شهروندان) عاجز بوده اند در حالی که از پایین محوطه پایانه تا پشت نظر بیگ صدها متر فضای قابل استفاده وجود دارد در پایان در صورت نیاز بنده آماده همکاری و ارائه اطلاعات بیشتر برای تهیه گزارش در این موضوع هستم - باتشکر
آخرین اخبار