رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) در شاهرود:

تفکر جهادی و بسیجی است که سبب پیروزی‌های مختلف از سوی حزب‌الله شده است/بسیج یک افتخار و مکتب است

تفکر جهادی و بسیجی است که سبب پیروزی‌های مختلف از سوی حزب‌الله شده است/بسیج یک افتخار و مکتب است.رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) بابیان اینکه امروز تفکر بسیجی در تمام گیتی گسترده شده است، گفت: بسیج یک افتخار و مکتب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار علی فضلی رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع)  در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره ۲۱۲ شهید کارمند شاهرود گفت: روحیه جهادی در جبهه مقاومت که باعث پیروزی‌های فراوانی در منطقه علیه دشمنان و کفار شده از تفکر بسیجی نشئت‌گرفته است.

وی در ادامه افزود: تفکر جهادی و بسیجی است که سبب پیروزی‌های مختلف از سوی حزب‌الله شده است و نیرویی که در ابتدا گمان حفظ یک استان لبنان را نیز از آن نمی‌رفت امروز به‌گونه‌ای با تفکر بسیجی در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند که تمام معادلات استکبار جهانی برحسب آن برهم ریخته است.

سردار فضلی تصریح کرد: دشمنان از همین طرز فکر بسیجی در هراس هستند زیرا  آنچه دشمن را امروز بیمناک کرده، حضور مردم در میدان و عشق‌ورزی به اسلام و انقلاب است.

سردار فضلی درباره ضرورت مقاومت در برابر دشمنان نیز، بیان کرد: عشق ورزی مردم ایران به اسلام و ولایت و تفکر بسیجی موضوعاتی است که دشمنان را به هراس وا می دارد و دل دوستداران انقلاب و نظام را شاد می‌کند.

رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) بابیان اینکه امروز دشمن اصلی ملت ایران، آمریکا و استکبار جهانی است، عنوان داشت: امام راحل تأکیددارند در اوج جنگ از دشمن اصلی یعنی آمریکا غافل نشوید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج فرموده‌اند که هر کس که قلبش برای اسلام بتپد بسیجی است لذا باید گفت بسیج یک تفکر و شیوه زندگی است.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) در شاهرود

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.