جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح در اراک:

دولت با مدیریت جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند

جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح در اراک گفت: دولت با مدیریت جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سردار سعید فرجیان زاده  جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح دیشب در یادواره شهدای کوی امام علی اراک گفت: بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مدیریت‌های ناکارآمد است و دولت باید با مدیریت جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

سردار فرجیان زاده با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با تدبیر و مدیریت جهادی مسئولان و صبر و استقامت مردم حل می‌شود افزود: آمریکا با تحریم‌های اقتصادی دنبال نا امید کردن مردم و ضربه به نظام اسلامی است، اما بداند تحریم اثری بر شرایط اقتصادی کشور نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و می‌توان با به کار گیری جوانان مستعد و با انگیزه مشکلات اقتصادی را حل کرد وعزم و اراده مسئولان می‌تواند این موضوع را تسریع کند.

توطئه‌های دشمنان وحدت و یکپارچگی ملی را هدف گرفته

جانشین آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان وحدت و یکپارچگی ملی را هدف گرفته ادامه داد: راه مقابله با این توطئه حفظ وحدت با حمایت مردم و مسئولان از رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه و خون شهدا موجب اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جهان شده و همه ما باید در این زمینه شکرگزار باشیم بیان کرد: منش شهدا عزتمندی، درایت و بصیرت است و انتقال این منش به نسل جدید کشور را در برابر تهدید دشمنان حفظ می‌کند.

ایستادگی مردم کشور‌های منطقه مقابل دشمنان با تاسی از ایران اسلامی

سردار فرجیان زاده  تصیح کرد: در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان ایران اسلامی با سلاح تقوا و معنویت توانستند در مقابل دشمن ایستادند وامروز مردم کشور‌های سوریه، عراق و لبنان با الهام گیری از سیره شهدای گرانسنگ ایران اسلامی مقابل توطئه‌های اسرائیل، آمریکا و آل سعود ایستاده اند.

وی گفت: ایستادگی امروز مردم یمن هم در مقابل آل سعود نتیجه تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی است و این مردم مظلوم بیش از ۴ سال است که با کمترین امکانات ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: سپاه ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.