طرح شکرانه سلامت بهزیستی نیازمند کمک بیشتر کارمندان

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت:طرح شکرانه سلامت نیازمند کمک های بیشتر کارمندان است.

رحیمی معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: طرح شکرانه سلامت  شامل اهدای چهار رقم آخر فیش حقوقی کارمندان در قالب مشارکت های مردمی است.

وی افزود: تاکنون پرسنل اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی  و همچنین بعضی از ادارات شهرستان ها در این طرح همکاری داشتند.

رحیمی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای طرح های کمک رسانی افزود: امیدواریم با پیگیری های انجام یافته در آینده نزدیک شاهد مشارکت کارکنان تمامی ادارات و ارگان ها برای کمک به جامعه هدف باشیم.

  معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 36 میلیارد ریال کمک مردمی در استان به صورت نقدی، غیرنقدی یا خدمات برای کمک به مددجویان این نهاد جمع آوری شده است ادامه داد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد داشته است. 

وی با اشاره به جمع آوری فطریه امسال توسط بهزیستی و موسسات تحت نظارت بیان کرد: سه میلیارد و 702 میلیون و 914 هزار ریال از این محل جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد داشت.

رحیمی از اجرای طرح ضیافت مهر رمضان یاد کرد و گفت: مسئولان و خیران در این طرح ضمن بازدید و دیدار با مددجویان 14 میلیارد و 408 میلیون ریال به جامعه هدف سازمان کمک کردند.

 معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: دهه ولایت (از قربان تا غدیر) یکی دیگر از طرح های بهزیستی در 6 ماه اول امسال بود که در قالب این طرح 29 میلیارد و 116 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد و این رقم نیز به سال گذشته 83 درصد رشد داشته است.

رحیمی گفت: 6 ماه نخست سال جاری کمک هزینه جهیزیه در 2 نوبت جمعا به مبلغ 480 میلیون ریال به 55 نفر در شهرستان های استان پرداخت شد.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار