کسب رتبه برتر هفته ناجا برای سومین سال پیاپی توسط پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:استان کرمان طی سه سال گذشته رتبه برتر در هفته ناجا را در کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در همایش فرماندهان و مدیران انتظامی استان که با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور برگزار شد گفت: علارغم گستردگی و شرایط اقلیمی استان کرمان، با تلاش همه جانبه پلیس در سطح استان از امنیت مطلوبی برخوردار هستیم.

وی افزود:کرمان در سال‌های ۹۵. ۹۶ و سال جاری رتبه اول را در هفته ناجا در سطح کشور کسب کرده است و در سطح ناجا نیز از لحاظ امنیتی رتبه مطلوبی را دارد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت:استان کرمان استانی ثروتمند و بهشت معادن ایران است، ولی در جنوب استان ما با مشکلاتی مواجه هستیم، ولی پلیس با تمام توان می‌کوشد تا امنیت مردم را در گوشه گوشه استان فراهم کند.

وی در ادامه تصریح کرد:ما در سال ۹۶ امنیت ۳۳ هزار صندوق اخذ رای را در سطح استان بدون هیچ مشکل خاصی به نحو احسن برقرار کردیم.

بنی اسدی به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ و ۶ ماهه اول امسال ۱۸۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده و ۲۳ نفر شرور مسلح حذف شده اند.

وی در پایان گفت:پلیس کرمان می‌کوشد در همه مشکلات و مسائل در کنار مردم باشد و از مطالبات به حق مردم حمایت کند و خدمتگزار آن‌ها باشد.
انتهای پیام/ی

آسیب‌ها و معضلات اجتماعی به عنوان تهدیدی امنیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.