رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد؛

آغاز کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام در یزد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام به میزبانی استان یزد آغاز شد.

جواد قادری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام ویژه مدافعان حرم و با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و سخنرانان مطرح کشوری هم اکنون در سالن شهید پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان آغاز شد.

قادری افزود: سردار سرتیپ پاسدار  حسین سلامی جانشین محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و علاء الدین بروجردی نماینده و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از سخنران این کنگره هستند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد ادامه داد: کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار و مخاطب اصلی آن جوانان و دانشجویان هستند.

قادری ادامه داد: ششمین کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام امروز هفتم آذرماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در سالن شهید پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان واقع در بلوار دانشجو در حال برگزاری است.

پیش قدمی بسیج جامعه پزشکی در همه عرصه ها

موسوی مشاور وزیر بهداشت در این کنگره گفت: جامعه پزشکی کشور همیشه در همه بحران‌ها پیش قدم است همانطور که در دوران دفاع مقدس حضور داشته است.

موسوی افزود: در دوران مقدس پزشکان در قالب تیم‌های اضطراری در جبهه  و در اکثر عملیات‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: بیش از صدهزار عمل موفق از سوی پزشکان در جبهه‌ها انجام شده و اکنون نیز این جهاد تحت عنوان طرح تحول سلامت ادامه دارد.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اینکه این وزارت  یکی از دستگاه‌هایی است که بیش‌ترین ایثار گر را دارد افزود: بیش از ۱۲۰ هزار دانشجوی ایثار گر در کشورفعالیت می کنند.

شایان بذکر است :که این کنگره با همکاری ستاد یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و سپاه الغدیر استان یزد برپا شده  است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار