امام جمعه تربت جام:

تفکر بسیجی همه را در یک خط قرار می‌دهد

امام جمعه تربت جام گفت: آنچه همه را در یک خط قرار می‌دهد تفکر بسیجی است و غیر از این جامعه دچار تفرقه و اختلاف می‌شود.

تفکر بسیجی همه را در یک خط قرار می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام گفت: امروز نیاز کشور و جامعه اسلامی وحدت و همبستگی است و در حقیقت آنچه همه را در یک خط قرار می‌دهد تفکر بسیجی است و غیر از این جامعه دچار تفرقه و اختلاف می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار اخیر با علمای جهان اسلام افزود: مبلغین باید منافع و خوبی‌های وحدت و اتحاد را برای مخاطبین خود بیان کنند تا همگان بدانند که این وحدت چه پیامد‌های مثبتی در جامعه دارد.

امام جمعه تربت جام گفت: هرکس شهادتین گفت برادر دینی ما است و باید طبق دستورات اسلام حافظ مال و آبرو و خونش باشیم؛ ما امروز وظیفه داریم از مسلمانان مظلوم عالم دفاع کنیم، زیرا همه مسلمانان از پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر دشمنان خوشحال می‌شوند.

در ادامه هوشنگ کیانی فرمانده تربت جام گفت: وحدت و همدلی حاکم در بین نیرو‌های بسیجی و انتظامی موجب امنیت پایدار و آسایش اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه انتظامی ایجاد صفا و همدلی و صمیمیت با سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی بویژه نیرو‌های مقاوم و مخلص بسیجی با هدف ایجاد آسایش و امنیت اجتماعی در این منطقه مرزی می‌باشد.

انتهای پیام//ز. ج
 
 
 
 

وحدت وهمدلی  بسیج  و نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.