استوكس بدون توافق از تراكتورسازى جدا شد

مهاجم تيم فوتبال تراكتورسازى بعد از به توافق نرسيدن با مسئولان اين باشگاه تبريز را به سمت تركيه ترك كرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونى استوكس مهاجم ايرلندى تراكتورسازى بعد از اينكه در جلسه با اسدى مدير عامل اين باشگاه به نتيجه نرسيد همراه با خانواده اش بامداد پنج شنبه ساعت ٨ صبح تبريز را به مقصد استانبول ترك كرد.

استوكس به علت تاخير در بازگشت به تبريز از سوى كادر فنى تراكتورسازى در اختيار باشگاه قرار گرفت و مسئولان باشگاه چند جلسه با اين بازيكن برگزار كردند تا وضعيتش را مشخص كنند.

به هر حال مسئولان باشگاه درخواست هاى غير منطقى استوكس را قبول نكردند و او امروز صبح همراه با خانواده اش به كشور خود برگشت.

گفته مى شود استوكس از باشگاه تراكتورسازى در خواست كرده بود كه ٨٠ هزار دلارى كه از جيب خود به مدير برنامه هاى ايرانى و خارجى خود داده بود به حسابش واريز كنند كه باشگاه به خواسته اين بازيكن تن نداد و همين موضوع باعث شد كه اين بازيكن تصميم بگيرد كه به تبريز بازنگردد.

البته باشگاه تراكتورسازى قرارداد محكمى با اين بازيكن بسته بود و همين موضوع باعث شد كه استوكس با تاخير چند روزه به تبريز بازگردد اما در نهايت با مسئولان تبريزى به توافق نرسيد و عازم تركيه شد.

استوكس بيان كرده است كه از ليگ انگليس پيشنهاد دارد و بيانيه باشگاه تراكتورسازى درباره وضعيت اين بازيكن در سايت باشگاه منتشر مى شود.


بیشتر بخوانید: 

تنبیه انضباطی مهاجم گلزن تراکتورسازی همچنان ادامه دارد

جلسه سرنوشت ساز میان استوکس و مدیرعامل تراکتورسازی

زمان جلسه انضباطی مهاجم ناراضی تراکتورسازی مشخص شد


انتهاى پيام/

استوکس ایران را ترک کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار