علما بعد از انبیا و اولیا الگو هستند

امام جمعه اصفهان گفت:علما بعد از انبیا و اولیا الگو هستند در هر راهی احتیاج به مربی داریم مخصوصاً در راه دین و مسیر خدا که خیلی مشکل‌تر از این حرف‌ها هست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژادامام جمعه اصفهان پیش از ظهر امروز در همایش ملی مدرس در اردستان اظهار کرد: انسان‌ها در تمام کارها احتیاج به الگو دارند؛ انسان اگر در بیابان بزرگ بشود توان صحبت کردن ندارد، این یعنی حرف زدن انسان هم احتیاج به راهنمایی دارد.

امام‌جمعه اصفهان با بیان این که خداوند پیامبر اسلام را بهترین الگو اعلام می‌کند، افزود: علما بعد از انبیا و اولیا الگو هستند در هر راهی احتیاج به مربی داریم مخصوصاً در راه دین و مسیر خدا که خیلی مشکل‌تر از این حرف‌ها هست.

وی با اشاره به این که اگر برای بزرگانی مانند شهید مدرس همایش می‌گیریم هدف این است که برای ما الگو باشند، یادآور شد: در آن زمان یک مدرس بود و بقیه آدم‌های بی‌سواد بودند، امام امروز نود درصد خوب هستند، البته باید توجه داشت که حتی یک نماینده نباید برخلاف سخنان رهبر انقلاب سخن بگوید.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد یادآور شد: نباید الان به خودمان حمله کنیم کارهایی که بعد از انقلاب انجام شده، در کل دوران پهلوی نشد، در بعد از انقلاب خیلی کارها شده هست و در زمینه‌ زیرساخت‌هایی همچون آب، نیروگاه، برق و تلفن رو به جلو بوده‌ایم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: با پیشرفت در زمینه‌های نظامی و دفاعی کاری کردیم که دشمن از ایران هراس دارد؛ ما موشک را از داخل خاک خودمان در همان نقطه که می‌خواستیم در دیرالزور زدیم.

طباطبایی‌نژاد در پایان با بیان این که اگر جناح بازی‌ها نبود جلوتر از این‌ها بودیم گفت: مجلس می‌تواند قانون تصویب کند که دولت به‌جز معاونان خود کسی را نتواند به همین راحتی عوض کند و اگر مدیری بخواهد عوض کند با شورایی باشد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش ملی مدرس  در اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.