مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل؛

توسعه ورزش با رمزگشایی یافته های علمی امکان پذیر می شود

مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان اردبیل پژوهش و تحقیق را اساس توسعه تمامی رشته‌ها دانسته و رمزگشایی و بیان یافته‌های علمی به زبان ساده را باعث توسعه ورزش معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان اردبیل در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی توسعه و ارتقای ورزش‌ همگانی در اردبیل تصریح کرد: تجربه مدیریت‌های گذشته که با کسب موفقیت و ناکامی در حوزه‌های مختلف همراه شده، نشان داده تا به هر اندازه به حوزه پژوهش و مطالعه توجه ویژه‌ای شود، کسب دستاوردهای بیشتر میسرخواهد بود.

وی افزود: برای تحول‌آفرینی در مدیریت ورزشی و حرکت به سوی موفقیت، ناگزیر به حرکت به سمت و سوی تربیت نیروهای انسانی متخصص هستیم و این موضوع با توجه مضاعف به حوزه پژوهش و مطالعه محقق خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: استان‌هایی در حوزه ورزش به پیشرفت های شایان دست می یابند که نسبت به پژوهش‌محوری توجه جدی داشته و به سمت برنامه‌محوری سوق داده می‌شوند.

آقاخانی یادآور شد: نحوه جلب مشارکت پژوهشگران و اساتید باید مورد بازبینی قرار گیرد تا با دعوت مستمر از صاحب نظران و نخبگان جامعه، تشکیل اتاق فکر و ارائه فراخوان‌های مختلف در حوزه مقاله و پایان‌نامه، اولویت‌های مورد نظر ورزشی اجرایی شود.

وی اضافه کرد: پیوند بین مراکز دانشگاهی و ورزش، ضرورت توسعه و ارتقای شاخص‌های مدنظر بوده و به هر انداز تعامل چندجانبه‌ای بین چنین مراکزی با ورزش فراهم شود، موفقیت‌های بیشتری نیز در انتظار خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: دومین همایش ملی ارتقا و توسعه شاخص‌های ورزش همگانی به میزبانی استان اردبیل یکی از کیفی‌ترین همایش‌های علمی بوده که در آن بیش از ۸۰ مقاله و ایده از سراسر کشور پذیرش شد و توجه به اشتغال و فراگیرکردن آن نیز منجر به وجه تمایز آن نسبت به دیگر برنامه‌های علمی شده است.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان دومین همایش ملی ارتقا و توسعه شاخص‌های ورزش همگانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.