امام جمعه ایلام:

برای حل مشکلات جوانان و اشتغال هم وارد میدان شویم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت:همان گونه که در دفاع مقدس و در اربعین هرکس متناسب با توانش خدمات ارائه داد باید برای حل مشکلات جوانان و اشتغال هم وارد میدان شویم.

 امام جمعه ایلام از سفر مقام معظم رهبری به ایلام خبرداد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت السلام الله نور کریمی تبار در دیدار جمعی از معتمدین و اقشار مردم گفت: از مقام معظم رهبری دعوت کرده ایم به ایلام تشریف بیاورند تا بخشی از مشکلات ما در استان به یمن قدم ایشان حل شود.

وی افزود: سابقه انقلابی مردم ایوان در انقلاب ، جنگ تحمیلی و بعد از جنگ کاملا روشن و مبرهن است و این موضوع باعث افتخار است.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تصریح کرد: مسوولین باید به مسئله خودکشی در استان ایلام با جدیت بیشتری وارد شوند.

وی افزود:همان گونه که در دفاع مقدس و در اربعین هرکس متناسب با توانش خدمات ارائه داد باید برای حل مشکلات جوانان و اشتغال هم وارد میدان شویم.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور قول دادند به صورت ویژه برای بحث اشتغال با پرداخت تسهیلات کم درصد، کمک کنند.

وی در پایان گفت:مسوولین در انتصابات مهره چینی نکنند، شایسته سالاری را باید ملاک انتخاب قرار دهند؛ متاسفانه برخی از سرمایه گذاران به دلیل برخی اختلاف نظرها در استان، حاضر به سرمایه گذاری نشدند.

انتهای پیام/ع

از رهبر انقلاب برای حضور در ایلام دعوت کرده ایم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
وارد شوید خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو